تمامی مدیران در سطح جامعه  در استان خراسان فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: در حال حاضر تمامی مدیران در سطح جامعه در استان خراسان فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی هستند در همین راستا من معتقدم نقش دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش سطح سواد جامعه بسیار مثبت و شایان توجه بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عباس شیخ الاسلامی با توجه به تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش سطح سواد جامعه به ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش سطح سوادجامعه تاثیر مثبتی داشته است به طوری که شاهد 6 تا 7 میلیون فارغ التحصیل داریم اگر تعداد دانشجویان در حال تحصیل را نیز در نظر بگیریم حدود 8 میلیون نفر دانش آموخته در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در همین راستا اگر افراد مسن و کودکان را در سطح جامعه نظر نگیریم در می یابیم که در هر خانواده یک نفر دانشجو وجود دارد و دانشگاه آزاد اسلامی سهم خود را در راستای ارتقای علمی و سطح سواد جامعه به خوبی ایفا کرده است.همچنین در حال حاضر تمامی مدیران در سطح جامعه در استان خراسان فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی هستند در همین راستا من معتقدم نقش دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش سطح سواد جامعه بسیار مثبت و شایان توجه بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد افزود: من معتقدم در حال حاضر بهترین رتبه ها درآزمون های استخدامی از دانشگاه آزاد اسلامی هستند زیرا در استان خراسان من عضو هیئت مدیره کانون وکلا هستم و اعلام می کنم قبولی دانشجویان در حقوق در کانون وکلا و قضاوت بسیار بالا است .

وی تاکید کرد: در همین زمینه پیشنهاد می کنم اقداماتی جهت ایجاد یک سایت از طرف دانشگاه آزاد اسلامی انجام شود تا بتوانیم ادعا کنیم فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ کاربردی نیز تا چه اندازه ای موفق بودند و مشغول به کار هستند . به طوری کلی سیاست کلی دانشگاه به نحوی است که در آینده بحث اشتغال دانشجویان را در نظر بگیرد و برنامه هایی برای آن داشته باشد که در حال حاضر در حال پیگیری آن هستیم.

700/701

کد خبر: 708647

وب گردی

وب گردی