برگزاری نخستین جشنواره ملی کرسی‌های آزاد اندیشی با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی

نخستین جشنواره ملی کرسی‌های آزاد اندیشی کشور ۱۴ آذرماه جاری با شرکت نمایندگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، حسن ملکی، معاون فرهنگی دانشگاه ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره با مشارکت ۵۴ دانشگاه کشور و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان مشتمل بر مدیران، معاونان و تعدادی از کارشناسان معاونت فرهنگی به تناسب تشخیص دانشگاه شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه درباره اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ترویج برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، تشویق دانشجویان به شرکت در کرسی‌ها و کارآمدسازی کرسی‌ها در دانشگاه‌ها از اهداف این جشنواره است.

دکتر حسن ملکی با اشاره به اینکه آثار رسیده در بخش‌های مختلف ارزیابی می‌شوند، اظهار داشت: آثاری که از دانشجویان به دبیرخانه این جشنواره رسیده در ۱۸ بخش طبقه بندی شده است. وی افزود: ۵۰۳ اثر به دبیرخانه رسیده که در بخش‌های مختلف تقسیم شده است و این آثار از طریق کمیته علمی بر اساس شاخص‌ها مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه با بیان این که از برگزیدگان در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شود، بیان داشت: قبل از ظهر برگزاری جشنواره، به منظور تقویت بینش و روش کرسی‌ها دو کارگاه علمی و آموزشی برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: عناوین کارگاها شامل: آسیب‌ها و چگونگی کارآمدی کرسی‌های آزاد اندیشی است و تعدادی از دانشجویانی که در فعالیت‌های آزاد اندیشی موفق بودند به همراه ۸۰ نفر از مدیران و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های مختلف در آن شرکت دارند.

دکتر حسن ملکی درباره برنامه اختتامیه تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه علامه طباطبائی و سایر دانشگاه‌ها، ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ در محل دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه از دانشگاه‌های برگزار که در کمیته داوری بیشترین امتیاز را کسب کردند تقدیر خواهد شد.

200

کد خبر: 708687

وب گردی

وب گردی