HTC Bolt فروش قابل‌توجهی نخواهد داشت

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با وجود برخی نقاط قوت در گوشی HTC Bolt این گوشی نمی‌تواند فروش خیره‌کننده‌ای داشته باشد. تراشه قدیمی و قیمت نسبتا بالا از جمله این دلایل هستند.

به گزارش ایسکانیوز، طبق جدیدترین گزارش‌ها گوشی HTC Bolt با استفاده از اینترنت LTE Plus که اپراتور مخابراتی Sprint فراهم کرده سرعت اینترنت قابل توجهی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. HTC با مانور بر روی این موضوع اشاره کرده که سرعت اینترنت یک ویژگی کلیدی در استریم ویدیو و موزیک، وبگردی و به‌اشتراک‌گذاری محتواهای متفاوت است. این مساله از این جهت اهمیت دارد که شرکت HTC یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در HTC Bolt به کار برده. تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۰ جدیدترین مدل از تراشه‌های شرکت کوالکام نیست و این مساله ممکن است به فروش این مدل آسیب بزند. در واقع به همین دلیل است که شرکت HTC در آخرین گزارش‌ها روی سرعت زیاد استفاده از اینترنت این گوشی تاکید می‌کند.

HTC Bolt همه ویژگی‌های یک پرچم‌دار را دارد به جز تراشه جدید. این مدل یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Super LCD-3 با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، یک حسگر اثرانگشت که در دکمه هوم کار گذاشته شده، مقاومت در برابر آب، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار مجهز به تکنولوژی تشخیص فاز و دریچه دیافراگم f/2.0 در کنار یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی که امکان سلفی گرفتن و گفتگوی تصویری را فراهم می‌کند دارد. یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۷٫۰ هم از سایر ویژگی‌های این مدل است.

به این شکل همانطور که می‌بینید تقریبا مهم‌ترین نقطه ضعف این گوشی استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۰ است. تراشه‌ای که داغ شدن آن در گذشته هم مشکلاتی برای برخی از گوشی‌ها ایجاد کرده بود. از طرف دیگر قیمت این گوشی اصلا کم نیست. HTC Bolt حدودا ۶۰۰ دلار است (مدلی که اپراتور Sprint به فروش می‌رساند) و این قیمت با توجه به مشخصات گفته شده و تراشه به کار رفته در این گوشی می‌تواند بر روی فروش گوشی تاثیر منفی بگذارد. کارشناسان می‌گویند این قیمت میزان عرضه را کاهش خواهد داد و مانع فروش قابل توجه خواهد شد. همه این‌ها در کنار هم باعث شده بعضی از تحلیل‌گران معتقد باشند HTC Bolt با وجود ویژگی‌های قابل توجهش نمی‌تواند کمک چندانی به بهبود شرایط شرکت HTC بکند.

منبع: دیجی کالا

201

کد خبر: 708803

وب گردی

وب گردی