اسپیکر هوشمند جدید آمازون نمایشگر هم دارد

الکسا، دستیار صوتی آمازون در سال‌های گذشته به مرور پیشرفته و پیشرفته‌تر شده و به نظر می‌رسد در حال حاضر پخته‌تر از همیشه است اما برای بعضی از کاربران، اسپیکر هوشمند آمازون اکو که در آن از دستیار صوتی الکسا استفاده شده خود نیاز به بروزرسانی‌هایی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، بعضی از کاربران علاقه‌مندند که قابلیت‌های صوتی و سخت‌افزاری این اسپیکر هوشمند هم‌زمان با بالارفتن قابلیت‌های هوش مصنوعی، ارتقا یابد.

حال یک گزارش جدید از خبرگزاری بلومبرگ برای این دسته از طرفداران آمازون اکو خبر خوبی دارد. طبق این گزارش آمازون بر روی تولید یک دستگاه دیگر که با دستیار صوتی الکسا کار می‌کند متمرکز شده و به نظر می‌رسد این دستگاه جدید در فصل اول سال ۲۰۱۷ راهی بازار شود. این دستگاه بلندگوهای قوی‌تر، کیفیت صدای بهتر و یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی دارد. به این‌ترتیب با اولین دستگاهی از محصولات اکو روبرو خواهیم شد که صفحه‌نمایش دارد. صفحه‌نمایش این دستگاه اطلاعاتی که مربوط به تعامل فرد با دستیار صوتی است را نمایش می‌دهد. برای مثال وقتی وضع آب و هوا را از الکسا می‌پرسید می‌توانید وضعیت هوای روزهای آینده را به شکل تصویری روی صفحه‌نمایش ببینید.

در حال حاضر اسپیکر هوشمند آمازون اکو قیمتی معادل ۱۷۹٫۹۹ دلار دارد و انتظار داریم قیمت این محصول جدید به دلیل بهبود کیفیت صدا و اضافه شدن صفحه‌نمایش تا حدی بیشتر هم باشد.

منبع: دیجی کالا

201

کد خبر: 708805

وب گردی

وب گردی