پلمب واحدهای آلاینده شهرستان قدس با حکم محیط زیست

رییس اداره محیط زیست شهرستان قدس گفت: در جلسه ستاد حفاظت محیط زیست شهرستان قدس مصوب شد تا هر واحد آلاینده‌ای که با مدارک و مستندات برای بررسی به کمیته‌های قضایی ارجاع داده می‌شود با دستور دادستان در مرحله اول به استناد حکم محیط زیست پلمب شده و بعد برای بررسی های مجدد و رفع پلمب باقی مراحل را طی کند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین بیگلری با اشاره به اینکه دادستان شهرستان قدس با اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان همکاری‌ بسیار خوبی دارد، گفت: حدود 20 روز پیش در این شهرستان ستاد محیط زیست با کمک دادستان تشکیل شد که در همان جلسه اول مصوبات مهمی را داشتیم.

وی ادامه داد: در این ستاد، فرمانداری، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، اداره آب، شهرداری و بخشداری عضو هستند و در اولین جلسه مصوب شد هر واحد آلاینده که با مدارک و مستندات جهت بررسی به کمیته قضایی ارجاع داده می‌شود با دستور دادستان در مرحله اول پلمب شده و سپس برای رسیدگی باقی مراحل را طی کند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان قدس با اشاره به اینکه طبق این قانون واحدهای آلاینده دیگر نمی‌توانند سوء استفاده کنند، گفت: اخیرا به دادستانی استان نامه‌ای در خصوص دستور پلمب یک واحد آسفالت آلاینده زده شد که دادستان استان قدس به استناد حکم اداره محیط زیست شهرستان قدس و مصوبات ستاد پاکسازی اجازه پلمب را به خود اداره محیط زیست استان داده‌اند.

منبع:ایسنا

700/701

کد خبر: 708826

وب گردی

وب گردی