مهمترین ویژگی بسیج ، مکتبی بودن ،اخلاص وپیروی از ولایت است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در مراسم گرامیداشت هفته بسیج گفت: مهمترین ویژگی نیروی های بسیج مکتبی بودن ، اخلاص و پیروی از ولایت فقیه، تواضع و حسن خلق است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا ملایی سرپرست واحد بیضا در جمع بسیجیان گفت : بسیجی بودن افتخار بزرگی است همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود. پس بسیجی واقعی کسی است که در همه زمینه ها علوی باشد.

دکتر ملایی با اشاره به مقوله امر به معروف و نهی از منکر خطاب به بسیجیان گفت: بسیجی خود در ابتدا باید الگو باشد و با نیروی جاذبه مثال زدنی در امر به معروف و نهی از منکر با سعه صدر، کوشا رفتار کند.

سرپرست واحد بیضا ، مهمترین ویژگی یک نیروی بیسجی را مکتبی بودن ، اخلاص و پیروی از ولایت فقیه ، تواضع و حسن خلق معرفی کرد و گفت : این ویژگی ها با بسیج عجین شده و بسیجان به آن عشق می ورزد .

دکتر ملایی ، بسیجی را نیروی مردمی خواند و اظهار داشت : هر کجا در جامعه نیازی وجود داشته باشد نیروهای بسیج اولین ارگان است که پیشرو و بدون هیچ گونه چشم داشتی با حضور گسترده خود با آگاهی و بصیرت وارد عمل می شوند .

در ادامه ، اکبر آرام از یادگاران و راوی دفاع مقدس به بیان رشادت های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و خاطراتی از شهدا و خانواده شهدا بیان کرد .

این مراسم به همت پایگاه بسیج شهید آوینی واحد بیضا برگزار و در پایان مراسم از بسیجیان فعال با اهدا لوح تقدیر و بسته های فرهنگی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

201

کد خبر: 708840

وب گردی

وب گردی