امضای تفاهم نامه همکاری میان واحد بوکان و نیروی انتظامی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و نیروی انتظامی بوکان در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در نشست مشترکی که با حضور رئیس دانشگاه، معاونت اداری و مالی دانشگاه و مسئول مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی شهرستان بوکان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و نیروی انتظامی شهرستان بوکان با عنوان پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی منعقد شد.

دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلام واحد بوکان گفت : از مهمترین اهداف این تفاهم نامه را، در جهت همکاری در زمینه های پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی، برگزاری کلاسهای آموزش همکانی در جهت پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی برای دانشجویان در طول سال و فراهم نمودن زمینه های تخصصی و میزگردهای علمی در حوزه آسیبها و جرائم با تأکید بر کنترل و کاهش آسیبهای دانست

ضیائی تعامل دانشگاه آزاد اسلام واحد بوکان با نیروی انتظامی را امری ضروری دانست و افزود: نیرو انتظامی همیشه برای برقراری امنیت اجتماعی در جامعه تلاش کرده و امیدواریم با عمل جدی به این تفاهم‌نامه شاهد کاهش جرایم در جامعه به ویژه در سطح شهرستان بوکان باشیم.

در ادامه ستوانیکم قاسمی علی پور مسئول مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی شهرستان بوکان نیز با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برای همکاری با نیروی انتظامی بوکان تصریح کرد: امیدوارم در اجرای این تفاهم نامه به موقع به نتایج مطلوب رسیده و کاربردی شود.

وی در ادامه افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در چند سال اخیر توانسته در برگزاری همایشها و سمینارهای علمی و کارگاهها تخصصی در جهت پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی نقش به سزای در شهرستان بوکان داشته باشد.

این تفاهم نامه در 3 ماده و ۳ نسخه تنظیم و به امضای دو طرف رسید.

201

کد خبر: 708843

وب گردی

وب گردی