بارش برف در محور چالوس/ ترافیک روان در جاده‌های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش برف در محورهای آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در حال حاضر در محور کندوان هم شاهد بارش برف هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با بیان این مطلب گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان آذربایجان شرقی محورهای اهر-تبریز، هشترود-زنجان، اهر-کلیبر، محور کرج-چالوس، محدوده‌های پیچ فرهنگ و تونل کندوان بارش برف و در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، خوزستان، ایلام، لرستان، گیلان و کرمانشاه محور روانسر- گیلانغرب بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ-شاهرود و شمشک-دیزین و پونل-خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.

منبع:مهر

701

کد خبر: 708845

وب گردی

وب گردی