نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اردبیل برگزار می شود

دبیر علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اردبیل از تاریخ 14 آذر لغالیت 17 آذر در دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پروفسور محمد نریمانی در جمع خبرنگاران گفت: استان اردبیل نیز همزمان با سراسر کشور در راستای برگزاری هفته پژوهش و فناوری برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را زیر نظر ستاد برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش از ماه‌ها پیش انجام داده که از 14 لغایت 17 آذرماه برنامه‌های هفته پژوهش در اردبیل اجرا می‌شود و از 21 الی 27 آذرماه نیز برنامه‌های این هفته به صورت کشور برگزار خواهد شد.

نریمانی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اردبیل از تاریخ 14 لغایت 17 آذرماه در سالن شماره دو تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی و مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استانی در تاریخ 17 آذرماه در دانشگاه محقق اردبیلی از مهمترین برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در استان اردبیل است.

وی شناسایی توانمندی‌های پژوهش در سطح استان و کشور، شناسایی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته‌های پژوهش و فناوری و تبدیل علم به ثروت و همچنین ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و موسسات علمی را از اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری عنوان کرد.

کد خبر: 708892

وب گردی

وب گردی