موبایل Vivo V5 معرفی شد؛ میان رده ای با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

کمپانی Vivo به تازگی از موبایل میان رده V5 رونمایی کرده که پیش از این شایعات زیادی درباره آن شنیده بودیم.

به گزارش ایسکانیوز؛ Vivo V5 از مشخصات قابل توجهی برخوردار است، اما آنچه که موبایل را واقعاً از سایر دستگاه های بازار متمایز می کند، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی اش است که به سنسور IMX376 تجهیز شده و به گفته Vivo، حتی در شرایط کم نور هم کیفیت تصاویر آن با دوربین های دیجیتال برابری می کند.

دوربین V5، از گشودگی دهانه لنز f/2.0 برخوردار بوده و به لنزهای 5P مجهز شده تا قادر به ثبت تصاویر پرتره هنری باشد. Vivo برای تحقق این امر، یک نرم افزار مجزا نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که به زیباسازی هرچه بیشتر تصاویر ثبت شده کمک می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه Vivo V5 که البته شاید مانند دوربین آن قابل تحسین نباشد، قابلیت «Selfi Soft-Light» نامیده می شود که به صورت خودکار، نور محیط را تشخیص داده و هنگام نیاز به نوعی افکت نورپردازی، روشن می شود؛ قابلیتی که شاید مشابه آن بیشتر در استودیوهای عکاسی مشاهده شود.

در بخش سخت افزار، چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 652 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و در کنار آن، 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی به چشم می خورد. نمایشگر 5.5 اینچی Vivo V5 رزولوشن 720p را نمایش می دهد و با گوریلا گلس 2.5 بعدی محافظت می شود. گفتنی است که اسمارت فون میان رده Vivo از سنسور اثرانگشت و قابلیت فیلتر رنگ آبی نمایشگر برای حفاظت از چشم هم برخوردار است.

در نهایت نیز Vivo با کمپانی تولیدکننده چیپ های موسیقی AKM همکاری کرده تا چیپ های فای AK4376 را به موبایل خود بیاورد. گفته می شود که چیپ مورد اشاره با بازتولید تمام جزیات موجود در موسیقی، تجربه بی نظیری از منظر شنیداری از خود به جای می گذارد. Vivo V5 به زودی با قیمت حدودی 260 دلار در برخی از کشورهای آسیایی مانند ویتنام، فیلیپین، مالزی و تایلند عرضه می شود.

منبع: دیجیاتو

203/101

کد خبر: 708973

وب گردی

وب گردی