اعزام دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به مسابقات وشو قهرمانی دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

مسئول تربیت بدنی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: این مسابقات برای انتخاب تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی جهت شرکت در مسابقات کشوری دانشجویان در روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 آذرماه به میزبانی واحد پیرانشهر  برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در روزهای 11 و 12 آذر ماه 95 برگزار، که وزن کشی از ساعت 18 بعداز طهر روز پنج شنبه آغاز و روز 12 آذرماه 95 مسابقات در سالن ورزشی انقلاب شهرستان پیرانشهر برگزار خواهد شد.

عبیداله خدایاری در این ارتباط گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در سالن ورزشی انقلاب پیرانشهر، با حضور 6 تیم از دانشگاههای آزاد آسلامی استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

خدایار در پایان ازحمایت های بی دریغ دکتر انور ضیائی، رئیس واحد بوکان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و دیگر مسئولین دانشگاه که به امر ورزش اهتمام می ورزند، تشکر کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در 8 وزن با حضور دانشجویان ایوب فهیمی، متین شجیعی، یونس حسن پور، محمد حسین نژاد، سعید غلامی، مهران خادمی، یوسف ابراهیم پور و زانیار شهابی و به مربیگری یونس رسول دشت و سرپرستی سیدجلال حسینی در این مسابقات شرکت خواهد کرد

200

کد خبر: 709066

وب گردی

وب گردی