آخرین وضعیت امداد رسانی به متاثران برف،سیل و طوفان/ به 2239 نفر از طوفان زدگان امدادرسانی شد

رئیس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به ٢٢٣٩ نفر متاثر از طوفان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی با اشاره به وضعیت سیل و آبگرفتگی در کشور از١١آذر تا ساعت 6 صبح ١٣آذر ٩٥به ایسکانیوز گفت: 8 استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و لرستان تحت تاثیز سیل و آبگرفتگی بودند.

وی ادامه داد: امدادگران به 16 شهر و روستا خدمات امدادی ارائه کردند همچنین 478 نفر از هموطنان متاثر از سیل خدمات امدادی دریافت کردند و 60 نفر اسکان ضروری داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: ماموران سازمان امداد و نجات در 40 تیم (168 نفر) با استفاده از 19 دستگاه موتور پمپ و لجن کش 77 واحد مسکونی را از آب تخلیه کردند. همچنین امدادگران خدمات امدادی به هموطنان متاثر از سیل در غالب 170 قرص نان، 230 قوطی کنسرو، 15 کیلوگرم خرما و 79 تخته پتو ارائه کردند.

وی با اشاره به وضعیت برف و کولاک در سطح کشور گفت: 8 استان شامل آذربایجان شرقی وغربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، کهگیلویه و بویر احمد، مازندران و همدان متاثر از برف وکولاک بودند.

سلیمی افزود: امدادگران در 11 محور از استان های مذکور حضور یافته و به 443 نفر امدادرسانی کردند همچنین موفق به رهاسازی 141 درستگاه خودرو از برف شدند.

وی اضافه کرد: ماموران سازمان امداد و نجات در ١٨تیم(٦٧ نفر) به هموطنان متاثر از برف و کولاک خدمات امدادی در غالب 48 قوطی کنسرو، یک کیلوگرم خرما و 15 تخته پتو ارائه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وضعیت طوفان در سطح کشور گفت: استان های مازندران و خراسان شمالی شامل ٥ شهر بجنورد، مانه و سملقان، بهشهر، نکا و سوادکوه تحت تاثیر طوفان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ماموران سازمان امداد و نجات به 17 شهر و روستا امدادرسانی کردند همچنین به 2239 نفر از هموطنان متاثر از طوفان خدمات امدادی ارائه کردند. همچنین ١٦٥٠نفر از هموطنان در استان خراسان شمالی در مساجد،راهدارخانه،مدارس و ... اسکان ضروری داده شدند.

سلیمی تاکید کرد: امدادگران در 22 تین (132 نفر) خدمات امدادی را در غالب 439 کیلوگرم نایلون و... به هموطنان متاثر از طوفان ارائه کردند.

700/701

کد خبر: 709084

وب گردی

وب گردی