برگزاری اولین همایش ملی کاربردهای سیستم های مکاترونیکی و رباتیکی در واحد ایلخچی

اولین همایش ملی کاربردهای سیستم های مکاترونیکی و رباتیکی روز دوشنبه 15 آذر در واحد ایلخچی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اولین همایش ملی کاربردهای سیستم های مکاترونیکی و رباتیکی روز دوشنبه 15 آذر در واحد ایلخچی برگزار می شود. دکتر حامد تقی پور فرشی دبیر علمی همایش گفت: اولین همایش ملی کاربردهای سیستم های مکاترونیکی و رباتیکی به منظور آشنایی پژوهشگران، دانشجویان و صنایع مرتبط با یافته های اخیر حوزه های رباتیک، علوم کامپیوتر، مهندسی برق و مکانیک دوشنبه 15 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی برگزار می شود . وی اظهارداشت: این همایش علاوه بر تخصصی بودن از کلیه حوزه های مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر و صنایع، قابلیت پذیرش مقاله دارد.وی افزود: این همایش با همکاری ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مجوز آن ستاد برگزار می گردد و مقالات پذیرش شده در پایگاه های استنادی معتبر از جمله سیویلیکا و پایگاه استنادی جهان اسلامی (ISC) نمایه و ثبت خواهد شد.

معاون پژوهشی واحد ایلخچی، از حمایت های استانداری آذربایجان شرقی، دانشگاه های آزاد اسلامی واحدهای تبریز و جلفا ، شرکت طراحی و مهندسی سایپا، مجتمع فنی تبریز، هلدینگ سنتال و همچنین سامانه ها و پایگاه های استنادی معتبر از این همایش تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است، از نقاط عطف پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی، سوابق درخشان این دانشگاه در زمینه رباتیک و مکاترونیک از جمله کسب مقام سوم جهان در مسابقات ربوکاپ آلمان 2016، و مقام قهرمانی در دهمین دوره مسابقات رباتیک آزاد ایران (لیگ ربات های انسان نما) است.

200

کد خبر: 709085

وب گردی

وب گردی