تجدید میثاق مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه با آرمان های امام خمینی(س)

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه،کارکنان و مسئولین سازمان اوقاف صبح امروز شنبه 13 آذرماه ،با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان،به مناسبت دهه وقف حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با جمع کثیری از کارکنان و مسئولین این سازمان با نثار تاج گل به مقام شامخ امام خمینی(س) ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های امام شهدا و انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند تا راه شهدا و خط حضرت امام رحمته الله علیه را ادامه دهند.

کارکنان و مسئولین این سازمان همزمان با هفتمین روز از دهه بزرگداشت وقف به منظور تجدید بیعت با امام شهدا در حرم مطهر ایشان حضور یافتند.

همچنین در این مراسم علاوه بر نثار تاج گل به بارگاه ملکوتی امام خمینی(س) زیارت نامه قرائت شد و مسئولین و کارکنان سازمان اوقاف بر مزار همسر مکرمه امام راحل و بانوی انقلابی مرحومه مرضیه حدیدچی دباغ فاتحه قرائت کردند.

لازم به ذکر است،با توجه به اینکه روز شنبه 13 آذر ماه به نام روز وقف و سلامت نامگذاری شده است سازمان اوقاف و امور خیریه پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش و ترویج فرهنگ وقف برنامه های مختلفی را در گرامیداشت دهه وقف برگزار می کند.

300/302

کد خبر: 709157

وب گردی

وب گردی