بیمه معلم به دنبال جایگاه دانشگاه آزاد صدرنشین

هفته دوم لیگ شمشیربازی با صدرنشینی تیم دانشگاه آزاد در دو اسلحه سابر و اپه پیگیری شد.

به گزارش ایسکانیوز، هفته دوم لیگ شمشیربازی، در اسلحه اپه تیم دانشگاه آزاد با انجام 10بازی و کسب 30 امتیاز صدرنشین شد و تیم اپه بیمه معلم با 28 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم همدان نیز با 26 امتیاز سوم شد.

در هفته دوم مسابقات نیز مسابقات فلوره هم پیگیری شد که تیم بیمه معلم باانجام 6 بازی و 18 امتیاز صدرنشین و تیم های دانشگاه آزاد و خیام به ترتیب با 16 و14 امتباز در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در هفته اول لیگ آقایان که در اسلحه سابر انجام شده بود تیم دانشگاه آزاد پس از انجام 9 بازی و 18 امتیاز صدرنشین شد و تیم فولاد آلیاژی یزد با 25 امتیاز دوم شد. در اسلحه سابر مردان تیمهای بیمه معلم، هیأت شمیشربازی سمنان و هیأت شمشیربازی اردبیل با 21 امتیاز به طور موقت در رده سوم قرار گرفتند و پس از آن تیمهای طراوت گیلان، هیأت شمشیربازی تهران، آکادمی شمشیربازی البرز، هیأت شمشیربازی آبادان و عقاب شیراز به ترتیب در جایگاه ششم تا دهم قرار گرفتند.

با نتایج کسب شده در هفته های اول و دوم در مجموع سه اسلحه تیم دانشگاه آزاد با کسب 73 امتیاز در رده اول و تیم بیمه معلم با 67 امتیاز و هیأت اردبیل 43 امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در جدول مجموع سه اصلحه تیمهای شمشیربازی البرز، هیأت شمشیربازی تهران، هیت شمشیربازی همدان، فولاد یزد، هیأت شمشیربازی کیش، هیأت شمشیربازی سمنان، اسپهبد، عقاب شیراز، طراوت گیلان، هیأت شمشیربازی خراسان رضوی، خیام، هیأت شمشیربازی خراسان جنوبی، هیأت شمشیربازی آبادان و هیأت شمشیربازی زنجان در رده های چهارم تا هفدهم قرار گرفتند.

602/101

کد خبر: 709249

وب گردی

وب گردی