کفاشیان: فوتسالیست‌های تیم امید تجربه بین‌المللی ندارند/ 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه برگزار می‌کنیم

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اکثر تیم‌های دنیا از بازی با تیم‌ فوتسال ایران استقبال می‌کنند و این امر نشان دهنده پویا بودن و فعالیت بالای فدراسیون فوتبال است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال درباره برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با روسیه اظهار داشت: تیم‌های امید و بزرگسال ایران با روسیه 2 بازی تدارکاتی بسیار خوب را برگزار خواهند کرد. چرا که بزرگسالان به آمادگی بیش از پیش خواهند رسید و تیم امید هم محک بسیار خوبی خواهد خورد.

وی گفت: اکنون فوتسال بانوان و آقایان در جهان و آسیا از جایگاه بالایی برخوردار است و هیچ‌گاه از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم‌های کشورمان دریغ نکرده‌ایم. خوشبختانه تیم‌های ایران در سطح جهانی قوی ظاهر می‌شوند و اکثر تیم‌هایی که برای برگزاری بازی‌های دوستانه دعوت می‌کنیم از رقابت کردن با تیم‌ فوتسال ایران استقبال می‌کنند و این امر نشان دهنده پویا بودن و فعالیت بالای فدراسیون فوتبال است.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد: پس از ارائه برنامه‌های سرمربیان تیم‌های امید و بزرگسال با توجه به این‌که تیم‌ها در مسابقات آسیایی و داخل سالن حضور خواهند داشت، اردوهای تدارکاتی آغاز و بازی‌های دوستانه را در دستور کاری قرار داده‌ایم تا تیم‌هایمان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. تیم فوتسال امید کارش نسبت به تیم ملی فوتسال سخت‌تر است چرا که اکثر بازیکنان در لیگ حضور داشته و تجربه حضور در میادین بین‌المللی را ندارند. اما تیم ملی فوتسال بزرگسالان خوشبختانه تجربه بازی با تیم‌های بزرگ جهان را داشته و امیدوارم در میادین پیش‌رو موفق باشند.

کفاشیان در پایان گفت: در تلاشیم تا برای تیم‌های امید و بزرگسال فوتسال مسابقات تدارکاتی مختلفی را برگزار کنیم. در واقع فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم های زیر نظر خود خود در رده‌ها و رشته‌های مختلف دریغ نمی‌کند.

602/101

کد خبر: 709263

وب گردی

وب گردی