برگزاری بیستمین دوره مجمع سپرده گذاری‌های آسیا و اقیانوسیه  در تهران

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری سمات گفت: بیستمین مجمع عمومی شرکت های سپرده گذاری آسیا و اقیانوسیه از روز سه شنبه هفته جاری به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا محسنی - مدیر عامل شرکت سپرده گذاری سمات طی نشستی اعلام کرد: بیستمین مجمع عمومی شرکت های سپرده گذاری آسیا و اقیانوسیه از روز سه شنبه هفته جاری به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی گفت: براساس آمار اعلام شده تا کنون 105 نفر جهت شرکت در این مراسم اقدام به ثبت نام کردند و درحال حاضر ویزا 93 نفر آماده شده است، گفتنی است کل شرکت کنندگان 85 نفر هستند که از این تعداد 69 نفر مرد و 16 نفر زن هستند.

محسنی در خصوص کشورهای شرکت کننده در این نشست اعلام کرد: مغولستان، اندونزی، پرتغال، ویتنام، چین و ... به صورت مهمان در این نشست حضور دارند.

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری سمات با بیان اینکه 25 نهاد عضو و غیر عضو در این همایش دارند، اذعان کرد: نسبت به دوره سال گذشته از نظر تعداد شرکت کنندگان با رشد 25 درصدی همراه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: 5 کارگاه تخصصی در این مجمع برگزار خواهد شد، لازم به ذکر است که تقویت و شناسایی حوزه های مشترک به عنوان اهداف این همایش مورد نظر است.

محسنی هدف برگزاری همایش سال جاری را اینگونه بیان کرد: ضرورت توسعه همکاری میان شرکت های سپرده گذاری در محیط حالت تعادل کسب و کار است.

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری سمات خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این مجمع عمومی علاوه بر انعقاد دو تفاهم نامه با شرکت های سپرده گذاری ژاپن و تایوان، شرکت سپرده گذاری مرکزی به عضویت CISO در خواهد آمد.

مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی درباره مهمترین دستاورد عضویت در کمیته اجرایی ACG نیز گفت: مهمترین تاثیر و دستاورد این همایش تسهیل در ارتباطات با کشورهای مختلف است که در قالب تفاهم نامه های مشترک اجرایی خواهد شد.

به گفته محسنی بین المللی کردن بازار سرمایه به صورت عملیاتی مهمترین دستاورد عضویت در این کمیته است.

101/401

کد خبر: 709267

وب گردی

وب گردی