پرسپولیس 1 - مقاومت صفر/ پیروزی برانکو با ترکیب نیمکت نشین ها

دیدار دوستانه تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم مقاومت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سرخپوشان امروز به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه نفراتی بودند که در ترکیب اصلی بازی دیروز جمعه حاضر شده بودند و که به تمرین در سالن بدنسازی و دویدن دور زمین پرداختند.

گروه دیگر بازیکنان هم، ابتدا در سالن بدنسازی تمرین کردند و پس از آن در بازی با تیم مقاومت حاضر شدند.

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مقاومت با تک گل شهاب زاهدی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

پرسپولیس با ترکیب ابوالفضل درویش‌وند، پلی یانسکی، امید عالیشاه، محمد امین آرام طبع، محمد انصاری، صادق محرمی، علی علیپور، حمیدرضا طاهرخانی، شهاب زاهدی، احمد نورالهی و احسان علوان‌زاده این دیدار را از ساعت 12 آغاز کرد.

بازیکنان پرسپولیس این بازی را تهاجمی آغاز کردند و تا دقیقه 12 بازی، حمیدرضا طاهرخانی و علی علیپور دو موقعیت خوب داشتند که توپ‌های آنها را دروازه‌بان حریف دفع کرد.

در دقیقه 33 در ادامه حملات دامنه‌دار، سرخپوشان به اولین گل بازی دست پیدا کردند. شهاب زاهدی با یک شوت دیدنی این گل را به ثمر رساند.

در دقیقه 38 سرخپوشان در آستانه گلزنی قرار گرفتند. احمد نورالهی با یک شوت سرکش دروازه‌بان حریف را به واکنش واداشت، علیپور توپ برگشتی را ریباند کرد ولی توپ گل نشد.

در نهایت نیمه اول با تک گل شهاب زاهدی به پایان رسید.

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که برانکو ایوانکوویچ، محمد رحمتی، حامد آقایی و رضا کرملاچعب را بجای امید عالیشاه، احسان علوان‌زاده و علی علیپور به زمین فرستاد.

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مقاومت با تک گل شهاب زاهدی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

602/101

کد خبر: 709291

وب گردی

وب گردی