برگزاری همایش جنگ نرم همزمان با روز دانشجو در واحد بروجرد

دبیر کانون رسانه و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، گفت: نمایشگاهی به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به کار می کند و تا یک هفته ادامه دارد و در این نمایشگاه پوسترهایی با موضوع تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نمایش داده می شوند و تئاتری هم که به شکل پرفورمنس در همایش روز دانشجو اجرا می شود تکمیل کننده نمایشگاه است.

سمیرا یمرادی دبیر کانون رسانه و فضای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد درباره فعالیت هایی که این کانون انجام می دهد، گفت: کانون رسانه شامل رادیو و تئاتر می شود و در حال حاضر برای دانشجویان کلاس گویندگی مجازی هم برگزار می کنیم و یکی از فعالیت های مهم برگزاری همایشی با موضوع تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است که در این همایش یک تئاتر و نمایشگاهی با همین موضوع برگزار می شود.

او ادامه داد: نمایشگاهی به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به کار می کند و تا یک هفته ادامه دارد و در این نمایشگاه پوسترهایی با موضوع تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نمایش داده می شوند و تئاتری هم که به شکل پرفورمنس در همایش روز دانشجو اجرا می شود تکمیل کننده نمایشگاه است، موضوع پوسترهایی که در این نمایشگاه به نمایش درمی آید بیشتر تحت عنوان عواقب جنگ نرم و تاثیر آن بر جوانان است؛ تاثیر ماهواره و اینترنت روی خانواده و دانشجویان از موضوعات مهم این نمایشگاه است. پوسترها هم از آثار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد است که با توجه به مسابقه ای که برگزار می شود بهترین آثار انتخاب شده و در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرند، تئاتری هم که در قالب این همایش اجرا می شود با توجه به عوارض مخرب جنگ نرم تولید شده است.

وی افزود: کمتر از یک سال است که من در کانون فعالیت می کنم و تلاش شده تا در این مدت از دانشجویان مستعد برای حضور و فالیت در این کانون استفاده کنیم و افرادی که علاقمند به تئاتر و گویندگی دارند را حمایت کرده و آموزش دهیم و در نظر داریم رای ترم های آینده هم کارگاه آموزشی برگزار کنیم.

مرادی یادآور شد: کانون رسانه فعالیت های گسترده ای دارد و احتمالا یکی از کارگاه های آموزشی که برگزار خواهم کرد، کارگاه جنگ نرم باشد، دانشجویان استقبال خوبی از این کانون دارند و با توجه به اینکه دانشجویان فارغ التحصیل می شوند به شکل مداوم عضو گیری می کنیم و نکته مهم این است که معاونت های فرهنگی بسیار از فعالیت های کانون استقبال می کند.

دبیر کانون رسانه واحد بروجرد، گفت: درباره فعالیت های رادیویی هم از ابتدای سال تحصیلی جدید عضو گیری را آغاز کردیم و پس از آن از دانشجویان تست به عمل آمد که برای افراد تایید شده هم قرار است کلاس آموزشی برگزار شود.
501500

کد خبر: 709327

وب گردی

وب گردی