همکاری‌های دانشگاه محقق اردبیلی و صدا و سیمای مرکز اردبیل افزایش می یابد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش همکاری‌های دانشگاه محقق اردبیلی و صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پروفسور گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با بیان اینکه ارتقای سطح روابط عمومی در دانشگاه جزو اولویت‌های ما است، گفت: در این حوزه استفاده از نیروهای تخصصی در همین راستا بوده است.
وی بحث فرهنگی را اولویت اول دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد و افزود: معتقدیم اگر علم و پژوهش جهت‌دار نباشد، به درد نمی‌خورد و در همین راستا توجه به فرهنگ در دانشگاه به صورت جدی دنبال می‌شود.
صادقی از افزایش چند صد درصدی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و تصریح کرد: فعالیت‌های اجتماعی دانشگاه نیز منحصر به فرد است و در همین راستا ما هفته آینده میزبان رهبر شیعیان ترکیه در دانشگاه خواهیم بود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه نیز گفت: در راستای تعامل و همکاری با دانشگاه‌های خارجی اقدام به برگزاری همایش‌های بین‌المللی کرده‌ایم که در همین راستا همایش بین‌المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های منطقه قفقاز با حضور بیش از 45 مدعو خارجی در سالجاری در دانشگاه برگزار شد.
وی اضافه کرد: همچنین دانشگاه محقق اردبیلی در ایام محرم سالجاری میزبان گروهی از هنرمندان کشور ترکیه بود که با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه با دستگاه‌های ذیربط، این گروه توانستند جلوه‌هایی از فرهنگ عاشورایی در استان اردبیل را به تصویر بکشند.
صادقی به عقد قرارداد همکاری با صدا و سیما برای تولید برنامه و همکاری‌های مستمر این دو دستگاه تاکید کرد و افزود: انعکاس مناسب و مطلوب برنامه‌های مهم اجرا شده در دانشگاه می‌تواند فعالیت شاخصی برای استان و حتی کشور باشد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه خانه خبرنگاران دانشگاه محقق اردبیلی به زودی راه‌اندازی می‌شود، افزود: با راه‌اندازی این مرکز به خبرنگاران خبرگزاری‌ها و صدا و سیما که با دانشگاه همکاری دارند، کارت تردد آزاد خواهیم داد تا بتوانند آزادانه در محیط دانشگاه حضور داشته باشند و نسبت به تهیه خبر و گزارش از سوژه‌های مدنظر خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: در برنامه‌های تولیدی باید ارتباط بین صنعت، جامعه و دانشگاه مدنظر قرار گیرد.

کد خبر: 709429

وب گردی

وب گردی