بازدید رییس مرکز پژوهشهای مجلس از بنیاد علمی حریری

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس و نماینده مردم بابلسر در مجلس پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس و دانشگاه مازندران از بنیاد علمی حریری بابل بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شنبه( 13 آذر ماه) از بخش های مختلف بنیاد علمی حریری بازدید بعمل آوردند و در پایان در نشستی مشترک با خانم عباس پور مدیر عامل بنیاد علمی حریری، گفتگو کردند.

شایان ذکر است در این نشست روند فعالیت‌های علمی بنیاد حریری و راهکارهای ارتقاء این برنامه‌های مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است بنیاد علمی حریری نهادی مردمی است که توسط مهندس محمدرضا حریری در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۴۶۵۰ مترمربع و زیربنایی برابر با ۱۶۵۰ مترمربع در شهر بابل استان مازندران تاسیس و فعالیت های خود را در جهت گسترش علوم پایه و ارتقاء سطح دانش جوانان مستعد آغاز کرده است.
شایان ذکر است بنیاد علمی حریری برای دستیابی به اهداف علمی خود بخش‌های فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، ریاضی، زمین‌شناسی، نجوم، کامپیوتر، الکترونیک، کشاورزی، آزمایشگاه لیزر، نانو، بیوفیزیک، کارگاه نرم‌افزار و آزمایشگاه فیزیولوژی جانوری ایجاد کرده که هر بخش توسط گروه‌های متخصص اداره می‌شود.

300/302

کد خبر: 709502

وب گردی

وب گردی