امنیت مهمترین دستاورد پلیس/ ضرورت بازنگری در روش های ترویج عفاف

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه را مهمترین دستاورد نیروی انتظامی در ایران دانست و گفت: امروز مردم پلیس را همراه خود می دانند و بر نقش آن در ایجاد آرامش اشراف دارند.

به گزارش ایسکانیوز ،آیت الله "حسن ممدوحی"گفت: پلیس در جمهوری اسلامی ایران به خوبی احساس امنیت ایجاد کرده است و مردم نیز به خوبی این موضوع را درک می کنند.

وی افزود: در تمامی جوامع، پلیس مهمترین نقش را در برقراری امنیت دارد و نیروی انتظامی به خوبی این نقش را در ایران اسلامی ایفا می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه را مهمترین دستاورد نیروی انتظامی در ایران دانست و عنوان کرد: امروز مردم پلیس را همراه خود می دانند و بر نقش آن در ایجاد آرامش اشراف دارند.

آیت الله ممدوحی عملکرد نیروی انتظامی در کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد پلیس در زمینه کنترل تردد ها و کاهش حوادث جاده ای قابل تقدیر است.

او افزود: باید به نیازهای کارکنان نیروی انتظامی توجه شود تا شاهد افزایش کیفیت خدمات پلیس در سطح جامعه باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از صحبت های خود بر ضرورت ایجاد امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: رشد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی جامعه تنها در سایه احساس امنیت محقق می شود.

آیت الله ممدوحی از امنیت به عنوان یکی از بزرگترین نعمت های الهی نام برد و گفت: باید از امنیت کشور برای توسعه استفاده کرد.

لزوم بازنگری روش های انتظامی در زمینه ترویج عفاف و حجاب

وی در ادامه صحبت های خود بر ضرورت توجه به مقوله عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: در صورتی که عفاف و حجاب در هر جامعه ای از بین رود، مردم آن جامعه به سمت پوچ گرایی سوق پیدا می کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: باید ترویج عفاف و حجاب در جامعه مورد توجه قرار گیرد تا از رواج بی بندوباری در جامعه جلوگیری شود.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه دشمنان از راه های مختلف به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروز از طریق جنگ نرم به دنبال لطمه زدن به ارزش های ملت هستند.

وی به عملکرد پلیس در زمینه ترویج حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید با بازنگری روش های خود به نحو مطلوب تری در زمینه ترویج عفاف و حجاب فعالیت کند.

700/705

کد خبر: 709596

وب گردی

وب گردی