غیبت سرخابی ها در فهرست  پاسورهای برتر لیگ+ عکس

ایمان مبعلی در آخرین دیدار نفتی ها و علیرغم شکست تیمش، بازهم برای این تیم گلزنی کرد و در صدر پاسورهای برتر لیگ ایستاد.

به گزارش ایسکانیوز، یک بازیکن با 6 پاس گل و سه بازیکن با 4 پاس گل در صدر بهترین گلسازهای لیگ برتر قرار دارند، بازیکنانی که در کورس رسیدن به عنوان بهترین گلساز لیگ شانزدهم قرار دارند.


1: ایمان مبعلی، 6 پاس گل از نفت تهران

هافبک باتجربه نفتی ها، گویی که در بهترین سال بازیگری خود قرار داشته باشد در هر دیدار یک سورپرایز برای علی دایی دارد، او که برای نفتی 3 بار پایش به گلزنی باز شد تاکنون توانسته با 6 پاس گل به کار تیمش بیاید و امتیازات فراوانی را برای نفتی ها کسب کند.


2: رحیم زهیوی، 4 پاس گل از استقلال خوزستان

مهاجم اول استقلالی ها خوزستان در بازی های لیگ شانزدهم توانسته گلزنی و گلسازی را به طور موازی در دستور کار خود قرار دهد، او علاوه بر 5 گلی که برای تیمش به ثمر رسانده در 4 بازی نیز اقدام به گلسازی کرده است تا به عنوان مهمترین بازیکن این تیم شناخته شود.

2: محمد ایرانپوریان، 4 پاس گل از تراکتورسازی

کاپیتان دوم تبریزی ها و مدافع راست این تیم به عنوان یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم معرفی می شود، ایرانپوریان که یکی از مهره های غیرقابل انکار قلعه نویی در لیگ شانزدهم محسوب می شود تاکنون 4 بار با پاس های به موقع خود مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داده است.


2: میلاد جهانی، 4 پاس گل از صنعت نفت آبادان

یکی از بدشانس لیگ برتر همین هافبک کارآمد تیم صنعت است، جهانی که ازابتدای لیگ به عنوان یکی از مهره های خوب دست نشان محسوب می شد با 4 پاس گل خود را در صدر بهترین گلسازها قرار داد، وی در تعطیلات اخیر دچار مصدومیتی بدهنگام شد تا فعلا نتواند به آمار خوب خود ادامه دهد.


3: شش بازیکن، 3 پاس گل

ایوب کلانتری از تیم سیاه جامگان، حمید بوحمدان از تیم فولاد خوزستان، رسول نویدکیا از تیم سپاهان، وحید حمدی نژاد از تیم نفت تهران، حسن جعفری از تیم پدیده و کاوه رضایی از تیم استقلال تهران بازیکنانی هستند تاکنون توانستند 3 بار با پاس های سایر بازیکنان تیم های شان را در موقعیت گلزنی قرار دهند.

602/101

کد خبر: 709623

وب گردی

وب گردی