بیمارستان 413 تختخوابی فرقانی قم به زودی افتتاح می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در جریان بازدید از پروژه های بهداشتی درمانی قم گفت: بیمارستان فرقانی قم با 9 طبقه و زیربنای 27 هزار مترمربع شامل بخش های بستری اطفال، زنان، جراحی و مردان می شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ دکتر سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در جریان بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی استان قم گفت: عملیات عمرانی بیمارستان فرقانی قم در راستای تامین 21 هزار تخت بیمارستانی با ظرفیت 413 تخت کل به زودی افتتاح خواهد شد.

دکتر صدرالسادات با بیان اینکه این بیمارستان در 9 طبقه احداث شده است اضافه کرد: پس از تکمیل، تجهیزات چهارگانه و پزشکی نیز برای خدمات رسانی به مردم استان در بیمارستان مستقر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تدابیر ویژه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز نیز دیده شده است اظهار کرد: این پروژه با زیربنای 27 هزار مترمربع شامل بخش های بستری اطفال، زنان، جراحی و مردان می شود.

وی افزود: 182 تخت بستری جراحی، ۹۰ تخت بستری زنان- شیرخواران و خردسالان، ۳۶ تخت بستری زایمان، بستری ریکاوری، LDR و NICU، ۱۷ اتاق عمل جنرال و ارتوپدی و مغز و اعصاب و ICU و ۲۵ تخت اورژانس از جمله بخش های مختلف این بیمارستان است. همچنین در این بیمارستان بخش اداری، سالن آمفی تئاتر، پاویون اساتید و کلاس های تدریس نیز تعبیه شده است.

دکتر صدرالسادات در پایان گفت: پیش بینی می شود تا پایان آذرماه سال جاری نیز در استان مقدس قم عملیات عمرانی اورژانس جاده ای طرلاب با زیربنای ۱۵۴ مترمربع و ۴ واحد منزل مسکونی دستجرد با زیربنای ۴۶۲ مترمربع به پایان برسند.

گفتنی است؛ در این سفر دکتر صدرالسادات از پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم و بیمارستان نیروگاه هم بازدید کرد.

700/701

کد خبر: 709688

وب گردی

وب گردی