کشف یک میلیارد و 250 میلیون ریال کالای قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی شهرستان پاسارگاد با توقیف یک دستگاه کامیون، مقادیر زیادی کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار "احمد علی گودرزی" گفت: در اجرای مستمر طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو 26 حلقه لاستیک لیفتراک، 6 کارتن قطعات دوچرخه، 12دستگاه هود آشپزخانه، 125صفحه سنگ فرز، یک هزار و 371 عدد فیلتر هوا، 18 عدد ظروف آشپزخانه، 30 دستگاه هم زن برقی، 20 دستگاه مخلوط کن برقی و تعداد زیادی لوازم آشپزخانه که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بودند، کشف شد.

گودرزی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران نیروی انتظامی استان در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی کرده و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

700/705

کد خبر: 709715

وب گردی

وب گردی