محمدی : صفحه معرفی مشاهیر آمل در نشریات دانشگاهی ایجاد شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در بازدید از دفتر نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی گفت : صفحه معرفی مشاهیر آمل در نشریات دانشگاهی ایجاد شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمد محمدی با بیان اینکه وجود نشریات دانشجویی در دانشگاه موجب ایجاد فضای شور ونشاط خواهد شد : از اهتمام واحد آیت الله آملی در رونق نشریات دانشگاهی و دانشجویی در این واحد تقدیر کرد .

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با تقدیر از حمایت دکتر فاضل لاریجانی از نشریات واحد آیت الله آملی بیان داشت : همانطور که ابراهیمی معاون محترم دانشجویی و فرهنگی وحجت الاسلام اصغری مدیر محترم فرهنگی این دانشگاه اشاره داشته اند نشریات دانشجویی در این واحد دارای رونق میباشد و از سوی مسوولان حمایت می شود که این جای امیدواری دارد .

محمدی با اشاره به اینکه آمل دیار علویان و شهرمشاهیر و شهری دارای شناسنامه است تصریح کرد : کمتر شهری میتوانیم پیدا کنیم که مشاهیرو بزرگانی مانند آمل داشته باشد .

وی اضافه کرد : دوستان دانشجو می توانند در هر شماره یکی از ده ها مشاهیر و بزرگان آمل را برای مخاطبان و خوانندگان نشریه معرفی نمایند منابع ومطالب موردنیاز را اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در اختیار شان قرار خواهد داد .

صدور مجوز برای شش نشریه دانشجویی

مجتبی ابراهیمی معاون دانشجویی فرهنگی واحد آیت الله آملی گفت : بنا به درخواست کانون های دانشجویی این واحد دانشگاهی ، مجوز انتشار 5 نشریه دانشجویی صادر شده است .

وی با بیان اینکه همه نشریات برابر مصوبه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی واحد آیت ا... آملی دارای مجوز هستند اعلام کرد : نشریه طلوع نو با صاحب امتیازی انجمن اسلامی دانشجویان و مدیر مسوولی سعید قربانی، نشریه کاوش با صاحب امتیازی کانون جرعه نور و مدیر مسوولی فرزاد نقی زاده، نشریه ایران تا ثریا با صاحب امتیازی کانون معراج شهدا و مدیر مسوولی علی جعفری، نشریه فسیا با صاحب امتیازی انجمن علمی صنایع غذایی و مدیر مسوولی میترا شاکری و ندای دانش بنیان با صاحب امتیازی مرکز رشد تخصصی صنایع غذایی و مدیر مسوولی ابوالفضل الیاسی 5 نشریه دانشجویی هستند که در حال حاضر در این واحد مجوز نشر دریافت کرده اند .

نشریه کاوش نماینده واحد آیت الله آملی در جشنواره مطبوعات

ابراهیمی با بیان اینکه از میان نشریات دارای مجوز انتشار، دو شماره از نشریه کاوش به صاحب امتیازی کانون جرعه نور به چاپ رسیده است عنوان کرد : کاوش به عنوان اولین نشریه فعال دانشجویی این واحد، تجربه حضور در جشنواره مطبوعات کشور را پیدا کرد.

وی ادامه داد : شماره اول این نشریه در تابستان 95 و شماره دوم آن در پائیز 95 به چاپ رسید و هم اکنون در وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی نیز نسخه الکترونیکی آن قابل بهره برداری برای دانشجویان، استادان و کارکنان می باشد.

203/200

کد خبر: 709758

وب گردی

وب گردی