جشنواره ملی رویش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

ششمین جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری اجتماعی مذهبی دانشگاه‌های کشور با عنوان جشنواره ملی رویش از 21 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ششمین جشنواره ملی رویش (جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری اجتماعی مذهبی دانشگاه‌های کشور) با حضور 400 فعال فرهنگی از 21 تا 24 آذر ماه جاری برگزار می‌شود.
این جشنواره با فراهم کردن زمینه جهت بروز و ظهور فعالیت‌های موفق جمعی و گروهی دانشجویان فعال در عرصه‌های مختلف کانون‌ها، شناسایی و معرفی استعدادها و خلاقیت‌های فردی و گروهی موجود در کانون‌ها، ایجاد فضای مناسب جهت ایجاد رقابت مثبت میان کانون‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی و مذهبی در سطح کشور، فراهم کردن بستر آشنایی جامعه با توانمندی‌های موجود در کانون‌ها و ایجاد فضای مناسب جهت تعامل و همکاری مشترک میان کانون‌های دانشگاه‌ها با یکدیگر و با نهادها و سازمان‌های خارج از دانشگاه برگزار می‌شود.
114 دانشگاه برای حضور در این جشنواره تقاضاهای خود را ارسال کرده‌اند که از این تعداد 81 دانشگاه در بخش نمایشگاهی حضورخواهند یافت. علاوه بر آن 400 نفر از فعالان فرهنگی نیز در جشنواره رویش نقش آفرینی خواهند کرد.
در این جشنواره دستاورد ها و فعالیت‌های کانون‌ها در21 شاخه مختلف مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد. برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه‌ها، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های فرهنگی و هنری و انتخاب برترین‌های هر حوزه از دیگر برنامه‌های جشنواره ملی بشمار می‌رود.
پیوند دانشجویان دانشگاه‌ها با یکدیگر و ایجاد انگیزه برای حضور دانشجویان در کانون‎های فرهنگی از جمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره است.

201

کد خبر: 709760

وب گردی

وب گردی