رمز موفقیت دانشگاهیان بیضا بر پایه همدلی و همیاری استوار است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در جلسه هم اندیشی  با اعضای هیأت علمی و مدیران گروههای آموزشی ، رمز موفقیت واحد بیضا را همدلی و همیاری معرفی کرد .

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا ملایی در نشست هم اندیشی با اعضای هیأت علمی و مدیران گروههای آموزشی بر لزوم برگزاری منظم نشست های تخصصی و جلسات هم اندیشی تاکید ویژه کرد و گفت: «با توکل بر خدا بی شک رمز موفقیت واحد بیضا بر پایه همدلی و همیاری استوار است »

عضو هیأت علمی واحد بیضا، توسعه رشته‌های دانشگاه به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: « تلاش ها و اقدام مقدماتی بسیار مناسبی در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی و کیفیت‌ زایی انجام گرفته که به حمد ا.. در ماه های آتی شاهد تصویب چند رشته جدید خواهیم بود .

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیضا، تاسیس شرکت های دانش بنیان و تبدیل دانش به ثروت در جهت درآمد زایی و کارآفرینی را امری حیاتی خواند و اظهار داشت : با توجه به منابع مالی محدود دانشگاه اعضای محترم هیأت علمی با دقت، برنامه ریزی، تشکیل کارگروه های تخصصی و ارایه پیشنهادات سازنده، مسوولین دانشگاه را در این امر مهم یاری رسانند.

ملایی، خطاب به اعضای هیأت علمی با اشاره به مسایل صنفی دانشجویان افزود : دقت نظر و اهتمام به مشکلات و رفع دغدغه های دانشجویان و فراهم آوردن محیطی علمی ، پویا و سالم لازمه و از وظایف اصلی محسوب میشود بنابراین در این راستا با مسوولین دانشگاه نهایت همکاری را مبذول نمایید.

در ادامه مسعود عابدی معاون آموزشی و پژوهش واحد بیضا، ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط کاری بر لزوم فعالیت بیشتر اعضای هیأت علمی در امر پژوهش و تحقیقات تاکید کرد.

همچنین حضور بر سر تربت پاک شهدا و قرائت فاتحه ، اهدای گل به مقام والای شهدا و شرکت در نماز پر فیض جماعت و صرف نهار از دیگر برنامه های این جلسه هم اندیشی بود.

205/200

کد خبر: 709810

وب گردی

وب گردی