پر و بال افزایش قیمت تخم مرغ شکسته شد/ کاهش مجدد نرخ مرغ از امشب

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: از امشب قیمت مرغ به طور قطع کاهش می یابد که دلیل آن هم به عدم تقاضای مشتریان در بازار بر می گردد.

مهدی یوسف خانی، رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره تاثیر آنفولانزای مرغی بر نرخ مرغ و تخم مرغ گفت: این موضوع نه تنها باعث کاهش قیمت مرغ نشده بلکه طی چند روز اخیر با افزایش قیمت این محصول در بازار همراه شدیم.

وی در ادامه گفت: تا پنج شنبه هفته گذشته به دلیل تعطیلات چند روزه و نیز شرایط جوی بد آب و هوا که باعث صعب العبور شدن راه ها و نیز عدم امکان حمل مرغ شده بود قیمت مرغ در بازار افزایش یافت.

یوسف خانی با اشاره به نرخ مرغ در بازار گفت: افزایش قیمت مرغ از 2 هفته گذشته آغاز شد که در ابتدا نرخ آن 6 هزار و 800 تومان بود و نرخ آن تا به 7 هزار و 300 تومان رسید.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی خاطرنشان کرد: هفته گذشته نرخ مرغ بنا به ضعیف بودن بارگیری و کاهش تقاضا به 7 هزار و 600 تومان رسید و این نوسان قیمتی تا پنج شنبه ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ از روز گذشته با کاهش همراه شد، تاکید کرد: با تمام شدن تعطیلات، قیمت مرغ در بازار کاهش یافت و در حال حاضر نرخ آن به 7 هزار و 500 تومان در بازار رسید که در این خصوص می توان گفت با کاهش 150 تا 200 تومانی روبرو شدیم.

یوسف خانی تاکید کرد: از امشب قیمت مرغ به طور قطع کاهش می یابد که دلیل آن هم به عدم تقاضای مشتریان در بازار بر می گردد.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی درباه قیمت تخم مرغ در بازار گفت: قیمت تخم مرغ هم مانند مرغ در بازار کاهش یافته، هفته گذشته به دلیل مراسم اربعین تقاضا بسیار زیاد بود که این امر بر نرخ تخم مرغ تاثیرگذار بود و به 5 هزار تومان رسیده بود اما در حال حاضر نرخ آن تا 4 هزار و 700 تومان کاهش یافته است.

وی در پایان گفت: قیمت تخم مرغ نیز مانند مرغ بیش از این در بازار کاهش می یابد.

101/401

کد خبر: 709836

وب گردی

وب گردی