16 آذر سندی از روح استکبار ستیزی ، استقلال خواهی ، عدالت طلبی و آزادی خواهی فرزندان ایران است

بسیج اساتید واحد رودهن به مناسبت 16 آذر روز دانشجو  بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز متن این بیانیه به شرح زیر است:

شانزدهم آذر1332 ، روزی است که دانشجویان بپاخاستندو سینه خود را آماج گلوله های رژیم پهلوی قراردادند تا سندی دیگر از روح استکبار ستیزی ، استقلال خواهی ، عدالت طلبی و آزادی خواهی فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی رودهندکتر حسن شهرکی پور مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت:شانزدهم آذر سال 1332، روزی است که سه دانشجوی دانشگاه تهران ، شهیدان تهران احمد قندچی ،مصطفی بزرگ نیا و شریعت رضوی در اعتراض به دخالتهای آمریکا و انگلیس در امور ایران و سفر «ریچارد نیکسون »معاون رئیس جمهوری آمریکا به تهران ، همراه دیگر دانشجویان بپاخاستندو سینه خود را آماج گلوله های رژیم پهلوی قراردادند تا سندی دیگر از روح استکبار ستیزی ، استقلال خواهی ، عدالت طلبی و آزادی خواهی فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

شاید آن روز که سنگ فرش های دانشکده فنی دانشگاه تهران به خون سه شهید دانشجو رنگین شد ، سردمداران استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار ، گمان نمی کردند که این روز ، نقطه آغازین جنبشی خواهد بودکه از قلب آن چمران ها ، علم الهدی ها ، باکری ها و ... به پا خواهند خواست و هیمنه پوشالین امپراطوری شرق و غرب را در هم خواهند شکست .

اکنون در شرایطی که فتنه ها از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراگرفته و ناحق در صدد حق جلوه دادن خود می باشد . کانون بسیج واحد رودهن به عنوان قشر آگاه جامعه وظیفه ای صد چندان بر دوش دارد تا با نصب العین قراردادن منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( دامه برکاته) مبنی بر مسلح شدن به سلاح بصیرت از سوء استفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگیری کند .

لذا کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن اعلام همبستگی با آرمان ها و اندیشه های والای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب
« مد ظله العالی» از تمام آحاد همیشه در صحنه و حزب الله و سازمان ها و نهادهای انقلاب دعوت بعمل آورد تا با حضور پر شور خود در مراسم بزرگداشت و راهپیمایی 16 آذر ( روز دانشجو ) شرکت نمایند.

200

کد خبر: 709859

وب گردی

وب گردی