برگزاری سومین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت : سومین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر هیجدهم آذر ماه در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگا ه با حضور صاحب نظران صنعت و دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید اصغر خادم به ایسکانیوز گفت: با توجه به رشد سریع تکنولوژی مخصوصاً برق و کامپیوتر و استفاده از سیستمهای هوشمند در این عرصه، نیاز است تا متخصصان، آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهند تا بتوانند در جهت بهره برداری و تحلیل این دستگاهها توانمند شده و سپس در طراحی آن بکوشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه در رابطه با اهداف این کنفرانس بیان کرد: ایجاد یک محفل علمی برجسته و محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی توسط دانشگاهیان، سازمانها و صنعتگران در همه زمینه های مهندسی برق، کامپیوتر، مهندسی پزشکی و مهندسی مکاترونیک و در نهایت ایجاد زمینه ای بهتر و بیشتر جهت ارتباط صنعت و دانشگاه از مهمترین اهداف این کنفرانس است.

سید ا صغر خادم در ادامه در رابطه با محورهای این کنفرانس نیز اظهار داشت: مهمترین محورهای این کنفرانس در دو محور - سیستم‌های محاسباتی توزیع شده و شبکه های هوشمند می باشد که متخصصان و اساتید دانشگاه از آن بهره خواهند برد.

سید اصغر خادم در پایان،‌ نمایشگاهی با حضور شرکت های فعال در زمینه های مرتبط با محورها و اهداف همایش به منظور ارائه توانمندی ها، محصولات و خدمات در این حوزه و نیز برگزاری کارگاههای علمی و تخصصی از تاریخ 15 لغایت 19 آذر را از برنامه های جنبی این کنفرانس بر شمرد.

200

کد خبر: 709866

وب گردی

وب گردی