غلامی: دانشگاه آزاد اسلامی، پشتوانه ای مستحکم برای ورزش کشور است

بازیکن تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه به پشتوانه ای مستحکم برای ورزش بانوان تبدیل شده است و خداروشکر همکاری های لازم برای پیشرفت ورزش کشور به خصوص بانوان صورت می گیرد.

مژگان غلامی درگفت و گو با ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش عنوان کرد: در حال حاضر ما یک هفته از لیگ را پشت سرگذاشتیم و شرایط خوبی داریم. به خاطر بازی های ملی فعلاً لیگ ما تعطیل شده و بازیکنان ملی پوش را در اختیار نداریم. پس از اعزام تیم ملی و کم شدن نفرات کمی از فشار تمرینات کاسته شده اما همچنان با برنامه ریزی به تمرینات ادامه خواهیم داد تا آمادگی برای حضور در لیگ را از دست ندهیم. سالن حافظ علوم تحقیات در اختیار ما است و تمرینات در این سالن پیگیری می شود.

وی ادامه داد: 22 تا 30 آذرماه شروع مسابقات ملی است و بعد از آن هم تیمی هایمان به تیم اضافه می شوند تا برای دیدار با بانک سرمایه حاضر شویم. امسال سطح لیگ ما نسبتاً پیشرفت کرده؛ 4 تیم می توانند جز مدعیان اصلی باشند، پارسه، ذوب آهن، بانک سرمایه و دانشگاه آزاد اسلامی رقابت سختی با هم دارند. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا صدر جدول و قهرمانی را از آن خود کنیم.

بازیکن تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: تیم های دانشگاه آزاد به لطف محمد دادگان شرایط خوبی دارد؛ دانشگاه به پشتوانه ای مستحکم برای ورزش بانوان تبدیل شده است و خداروشکر همکاری های لازم برای پیشرفت ورزش کشور به خصوص بانوان صورت می گیرد. امکانات کافی، سالن های با کیفیت برای تمرین و مسابقات در اختیار ما هست تا بدون هیچ دغدغه ای به مسابقات بپردازیم. پرداختی های قراردادهایمان به موقع است، سعی می کنیم با کسب عنوان قهرمانی یه نوعی از زحمات شان تشکر کنیم.

602/601

کد خبر: 709895

وب گردی

وب گردی