لژیونرهای ایرانی و تلاش برای  فتح یورولیگ+عکس

کاروان روستوف در حالی ساعاتی قبل روسیه را به مقصد هلند ترک کرد که هر دو ملی پوش ایرانی را در اختیار داشت.

به گزارش ایسکانیوز، برتری شیرین برابر بایرن مونیخ در شب پنجم لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا امیدهای روستوف برای ایستادن در سکوی سوم گروه و صعود به رقابت های یورولیگ زنده شود از همین رو قربان بردی اف و کادر فنی این تیم روسی در بازی های گذشته با استراحت دادن به نفرات کلیدی خود در لیگ روسیه تمام تمرکزشان را روی بازی با آیندهوون در شب پایانی مرحله گروهی قرار دادند تا به هر نحوی شده جواز صعود به این تورنمنت را بگیرند.

صعودی که می تواند سودی سرشار و بالغ بر 10 تا 12 میلیون یوروی دیگر برای این باشگاه روسی در پی داشته باشد تا آنها به صورت کامل از بحران های مالی فرار کنند. روستوفی ها ساعاتی قبل با در اختیار داشتن سردار آزمون و سعید عزت الهی فرودگاه این شهر را به مقصد آمستردام هلند ترک کردند تا اردوی خود را برپا و برای بازی فردا شب با آیندهوون آماده شوند.

این تیم امشب در ورزشگاه فیلیپس آرنا آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهد کرد و بنا به پیش بینی های صورت گرفته با همان ترکیب بازی با بایرن وتنها یک تغییر عمده مقابل حریف هلندی به میدان خواهند رفت آن هم حضور احتمالی سعید عزت اللهی در ترکیب اصلی به جای گاتسکان کاپیتان محروم روستوفی هاست که می تواند جدال خاطره انگیزی برای ایرانی ها در شب پایانی لیگ قهرمانان رقم بزند.

602/101

کد خبر: 709988

وب گردی

وب گردی