رونمایی از نرم افزار موبایل دانشگاه همراه واحد بوکان همزمان با روز دانشجو

نرم افزار موبایل دانشگاه همراه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان  در روز 16 آذر و روز دانشجو  رونمایی می شود

کامل هاشمی مدیر روابط عمومی واحد بوکان در گفت و گو با ایسکانیوز از رونمایی نرم افزار موبایل دانشگاه همراه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در روز 16 آذر ماه 95 روز دانشجو خبر داد گفت : امروز مفهوم رسانه با توجه به فناوری‌های ارتباطی تغییر کرده است و همین امر لزوم حرکت سریع‌تر روابط عمومی به سمت روابط عمومی الکترونیک را ایجاب می‌کند.

وی ادامه داد: از طریق این نرم افزار میتوان خدمات دهی را نیز نسبت به گذشته تسهیل کرد، همچنین با این اقدام پاسخگویی به نیاز دانشجویان، اساتید و کارکنان بیشتر می شود.

هاشمی گفت : این نرم افزار در جهت دسترسی سریع کاربران و دانشجویان به آخرین اخبار و اطلاعیه های آموزشی، دانشجویی و فرهنگی طراحی و راه اندازی شده است .

در ضمن کاربران و دانشجویان در نرم افزار مذکور می توانند به اطلاعات تماس دانشگاه، ویدئوکست ها، پادکست ها، اطلاعات مربوط به ریاست، معاونین، معرفی بخشهای دانشگاه، رشته های موجود، اطلاعات مربوط به کارگاهها و آزمایشگاهها و ... دسترسی داشته باشند.

وی به دیگر امکانات و تنظیمات این نرم افزار اشاره و اظهار کرد: دانلود خودکار تصاویر فیلم و فایل در حالت دیتای موبایل یا وای فای (wi-fi) قابل دسترسی و تنظیم است.

وی به دیگر قابلیت های این نرم افزار اشاره کرد گفت: کاربران و دانشجویان می تواند اخبار و مطالب موجود در این نرم افزار را در تمام شبکه های اجتماعی، اینترنتی و نرم افزار های پیام رسان به اشتراک بگذارند

مسئول روابط عمومی واحد بوکان گفت : اولین نسخه این نرم افزار بر روى پلت فرم اندروید در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و نسخه ios مخصوص تجهیزات Apple و نسخه ویندوزفون به زودی راه اندازی خواهد شد.

هاشمی در ادامه گفت، روابط عمومی واحد بوکان به عنوان اولین واحد در بین واحدهای استان آذربایجان غربی است که نرم افزار موبایل تحت نسخه اندرود راه اندازه کرده است که در حال حاضر به صورت آزمایشی در اختیار کارکنان واحد بوکان قرار گرفته تا پس از مدتی بررسی، برای بهره برداری همه کاربران و دانشجویان ارائه شود.

لازم به ذکر است این نرم افزار توسط کامل هاشمی، مسئول روابط عمومی واحد بوکان طراحی و ساخته شده است

200

کد خبر: 709990

وب گردی

وب گردی