علیرضا آزادبر : توجه به قوانین مالی سازمان سما در جلوگیری از بروز مشکلات راه گشاست

جلسه دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران با حضور علیرضا آزادبر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران ،کلیه کارشناسان امور مالی و مسولین سما تهران  15 آبان ماه سال جاری در دفتر این مرکز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دبیرشورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران ضمن با اهمیت خواندن نقش حسابداران در مدرسه گفت: حسابداران امین مالی مدرسه هستند و باید در امور مالی دقت نظر لازم را داشته باشند تا به موقع از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایند.

علیرضا آزادبر با بیان اینکه کارشناسان امورمالی واحدهای آموزشی باید بازوی توانمند مالی مدیران باشند ادامه داد: حسابداران باید ضمن تعامل خوب و سازنده با مدیران مدارس ،در خصوص ارائه مشاوره مالی و بیان قوانین مربوطه به آنان اهتمام لازم را بکار گمارند.

رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما تهران ادامه داد : امور مالی به عنوان زیرساخت در صورتیکه شفاف و مطابق قانون باشد می تواند به حوزه های دیگر از قبیل آموزشی و پژوهشی و سایر حوزه ها کمک رسانی نماید.

این مقام سما تهران با اشاره به اینکه امروز قوانین سازمان سما کمک رسان خوبی برای حل مشکلات پیشروست، ادامه داد: قوانین مالی سازمان سما از قبیل عدم دریافت پول نقد از اولیا ، بودجه بندی و سایر مسائل در صورتیکه به طور کامل رعایت شود می تواند از بروز مشکلات جلوگیری نماید.

علیرضا آزادبر با اشاره به اهمیت تعامل خوب و سازنده با اولیا ادامه داد: کارشناسان مالی مدارس باید ضمن رعایت صلاح و صرفه سازمان سما ، تعامل خوبی با اولیا داشته باشند و در جهت رضایت خاطر آنان تلاش نمایند.

در این جلسه منصور اشرفی کارشناس حقوقی سما تهران در خصوص انعقاد قرارداد و توجهات لازم در این زمینه به بیان نکاتی پرداخت.

مهرانگیز دالوند رئیس امورمالی سما تهران نیزضمن بیان نکات لازم در خصوص موارد مالی به کلیه حسابداران گفت: با توجه به افتتاح حساب سپرده گذاری جهت مدارس ، کارشناسان مالی نسبت به نظارت در این امر توجه لازم داشته باشند تا از بروز هرگونه مسئله جلوگیری بعمل آید.

درپایان جلسه از حجت اله رحیمی ، طاهر طاعتی ، محبوبه تیموری ، مهدی نیک منش ، فاطمه رحمانی، منیژه ایمان پرست، امیر حسام اخوت به منظور فعالیتهای ارزنده در حوزه مالی مدارس توسط دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران تقدیر و تشکر بعمل آمد.

101/401

کد خبر: 710155

وب گردی

وب گردی