واحدها جهت اخذ صلاحیت علمی از سازمان مرکزی بمنظور انجام طرح های برون دانشگاهی اقدامات لازم را انجام دهند

رییس شورای پژوهش و فناوری استان اردبیل گفت: واحدها جهت اخذ صلاحیت علمی از سازمان مرکزی بمنظور انجام طرح های برون دانشگاهی اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، محمد ضعیفی زاده در این جلسه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، واحدها اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک محور اصلی و کانونی در کارهای خود قرار دهند.

محمد ضعیفی زاده با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی نمودی از عرصه اقتصاد مقاومتی است اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید علاوه بر طرح های برون دانشگاهی از طریق خدمات ساها و شبکه آزمایشگاهی می تواند در منطقه اثرگذار باشد.

وی افزود: به منظور بهبود در ارائه خدمات آزمایشگاهی ساها، واحدهای دانشگاهی نسبت به اخذ استاندارد برای آزمایشگاههای خود تلاش نمایند.

وی گفت: واحدها جهت اخذ صلاحیت علمی از سازمان مرکزی بمنظور انجام طرح های برون دانشگاهی اقدامات لازم را انجام دهند و در راستای جذب هر چه بیشتر طرح های برون دانشگاهی از سازمانها و نهادهای دولتی و افزایش سهم مشارکت دانشگاه آزاداسلامی واحدها و مراکز استان اردبیل در اجرا ی طرح های برون دانشگاهی، مقرر است جهت جلب حمایت نماینگان استان در این خصوص، جلسه ای باحضور مجمع نمایندگان استان ،روسا و معاونین پژوهشی واحد ها تشکیل شود.

رییس شورای پژوهش و فناری استان تاکید کرد: کلیه واحدها در جهت ایجاد ایمیل دانشگاهی برای اعضای هیات علمی اقدامات لازم را انجام دهند و کلیه اعضای هیات علمی واحدها موظف هستند که برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی از ایمیل دانشگاهی استفاده نمایند.

در این جلسه دبیر شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ساهای استان ، روسای ادارات پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاهی مستقر در استان را نسبت به فعالیت بیشتری در حوزه ارئه خدمات فعالیتهای طرح ساها (سامانه آزمایشگاههای همکار آزاد) و نیز تلاش بیشتر در خصوص بخشنامه موضوع ثبت اختراع و پژوهانه دعوت کرد.

علی راهنمایی نسبت به پیگیری امورات حوزه ی فعالیتی خود و بر ارسال به موقع جوابیه نامه های ارسالی از هیات امنای استانی و سازمان مرکزی و انجام تمهیدات لازم در جهت برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری تاکید کرد.

وی گفت: با توجه برگزاری نمایشگاه فن بازار که بصورت استانی و کشوری برگزار می شود و بخشنامه مربوطه به واحدها ارسال شده ،واحدها در جهت شرکت در این نمایشگاه تلاش و اقدامات لازم را انجام دهند.

تصویب و موافقت با برگزاری دو عنوان کنفرانس منطقه ای توسط واحد گرمی، موافقت با تاسیس مرکز تحقیقات آب برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، بررسی یک عنوان طرح پژوهشی و تشویقی و دو عنوان مقاله مستخرج از طرح پژوهشی از مصوبات بیستمین جلسه شورای پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بود.

کد خبر: 710224

وب گردی

وب گردی