پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز دانشجو

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پیام حجت الاسلام والمسلمین سیف الله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:

۱۶ آذر را باید نماد آزادگی، استکبار ستیزی، استقلال طلبی و نفی هر گونه ظلم که نشأت گرفته از فطرت پاک انسان است دانست. دانشگاه موتور محرک جامعه است و هر جا که نهضت و جنبشی به پا خواسته و به اهداف بلند و متعالی دست یافته، بی گمان پشتوانه آن بیداری، آگاهی و بصیرت جامعه دانشگاهی بوده است. بی‌شک تأثیر دانشجویان مؤمن، انقلابی و ولایتمدار ایران در تحولات تاریخ معاصر برای تعالی، پیشرفت و استقلال فکری، فرهنگی و علمی کشورمان انکارناپذیر است.

انقلاب ما در مسیر خود تهدیدها، نفاق ‌ها، ترورها، فتنه‌ ها و انواع محاصره‌ های اقتصادی را پشت سر گذاشته و آنان که کشور را در این برهه ‌های حساس اداره کردند، همان جوانان و دانشجویان با اخلاص بودند که در مکتب امام حسین علیه‌السلام آموزش دیده و از تمامی امتحان‌ های الهی سربلند بیرون آمدند و امروزه نیز با حرکت در خط ولایت و دل سپردن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خار چشم مغرضان و معاندان خواهند بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر این روز را که به پاس رشادت‌های دانشجویان عزیز ایران اسلامی به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردیده است؛ به تمامی رهپویان علم و دانش تبریک عرض می ‌نمایم .

سیف اله مدبر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی

کد خبر: 710229

وب گردی

وب گردی