آشنایی با پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی/مصباح: دانشگاه آزاد اسلامی در تحصیلات تکمیلی زیرساخت های خوبی را فراهم  کرده است

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ضمن بیان اینکه دانشگاه آزاد در بحث تحصیلات تکمیلی زیرساخت های خوبی را فراهم کرده ؛ از حمایت باشگاه پژوهشگران واحد کرج در همراهی پژوهشگران تقدیر کرد.

اردشیر مصباح عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد واحد کرج نقش خیلی موثری در حمایت از دانشجویان و پژوهشگران نخبه دارد و می توان گفت در بحث شناسایی و هم در بحث جذب و پرورش دانشجویان، عالی عمل کرده و تاکنون باعث دلگرمی پژوهشگران بوده و به عنوان یک حامی مالی پر قدرت در کنار پژوهشگران از پروژه های تحقیقاتی حمایت می کند.

وی در مورد نقش دانشگاه آزاد در امر پژوهش گفت: دانشگاه آزاد در سالهای اخیر بخصوص در بحث تحصیلات تکمیلی زیرساخت های خوبی را فراهم کرده چه در زمینه پژوهشی و چه در زمینه آموزشی، بستر خوبی را با استفاده از اساتید نخبه که دست پرورده دانشگاه آزاد هستند فراهم کرده است در این راستا چه به صورت پاره وقت و تمام وقت از دانشگاه های معتبر کشور توانستند دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر را جذب کنند و دانشگاه آزاد در زمینه علمی از اکثر دانشگاه ها سبقت گرفته است.

وی در مورد طرح های پژوهشی در دست تحقیق بیان داشت: برای آینده طرح های پژوهش روستایی که در ارتباط با فعالیت های اقتصادی و روستایی است را در دست تحقیق دارم و امیدوارم برای روستائیان و کشاورزان مثمرثمر باشد.

این عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در پایان از مسئولان درخواست داشت: مسئولان در جهت پیشرفت امر پژوهش حمایت های بیشتری از پژوهشگران به عمل بیاورند زیرا این حمایت ها در جهت دلگرمی پژوهشگران در امر تحقیق موثر بوده و باعث پیشرفت علمی کشور می شود. البته در این مسیر صرفا حمایت های مادی ملاک نیست چه بسا حمایت در زمینه ایجاد اشتغال برای نخبان ، ایجاد بسترهای فرهنگی لازم،حفظ شان و شخصیت پژوهشگران و نخبگان در اشتغال، فراهم کردن تسهیلات لازم در امر پژوهش در کنار حمایت مالی، می تواند مثمرثمر باشد.

گفتنی است؛ این پژوهشگر دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و آبادانی روستاها و مهندسی توسعه روستایی تحصیل کرده و در حال حاضر مشغول رایزنی با یکی از دانشگاه های پیام نور است که به صورت حق التدریس در آنجا مشغول به تدریس شود.

205/200

کد خبر: 710390

وب گردی

وب گردی