دیدار دانشگاهیان فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با امام جمعه این استان

همزمان با 16 آذر،روز دانشجو ، جمعی از مسئولین ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ، با حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در این دیدار ضمن تبریک روز دانشجو و تشکر از حضور دانشگاهیان با اشاره به سوره مبارکه جمعه اظهار داشت: انسان موجودی عقل گراست که مقرر شده با تزکیه و تعلیم در مسیر درست قرار بگیرد و به رستگاری برسد؛ بنابر این تحصیل و تذهیب باید با هم توأم باشد.

فتاح دماوندی افزود: کارکنان ، دانشجویان و اساتید ارکان دانشگاه هستند و به لطف پروردگار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در هر سه بخش ممتاز است و دانشگاه خوبی است.

امام جمعه دماوند ادامه داد : دانشگاه آزاد دماوند در بخش کارمندی دارای کارکنانی مودب ، متدین ، انقلابی و کار آمدست؛ در بعد دانشجویی نیز این واحد دانشگاهی دارای دانشجویانی خوب به لحاظ علمی و از لحاظ اخلاقی و حجاب می باشد.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه مدیریت در هر مرکزی به شخص رئیس بر می گردد و در دانشگاه نیز یک انسان مبارز و با سابقه درخشان مشغول خدمت است گفت : در دانشگاه آزاد دماوند یک مبارز قبل از انقلاب و یک مسئول رده بالای بعد از انقلاب که سابقه تدین وی مثال زدنی است، سکان دار این مجموعه است که موجب افتخار ماست و خداوند را شاکریم.

امام جمعه دماوند در ادامه اظهار داشت: با توجه به ارتباط بنده با عموم مردم و در دیدارهای مردمی با اهالی مناطق مختلف شهری و روستایی دماوند،در هر جا نشانی از دانشگاه آزاد دماوند مشاهده می شود؛ در منطقه ای استاد ، در محلی دانشجو و در نقطه ای کارمندی از دانشگاه دیده می شود که هر کدام از این نشانه ها، باعث افتخار این مجموعه بزرگ علمی در کشور است.

کاظم فتاح دماوندی درپایان خواستار تداوم راه شهدای دانشجو و حضور هر چه بیشتر کارکنان و دانشجویان بومی دماوند در نمازهای جماعت شهر و استفاده از توانمندی های اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد در غالب نمایشگاه یا سخنرانی در مسجد جامع دماوند شد.

در ابتدای این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، دکتر محمود صفری رئیس واحد دماوند ضمن تشکر از امام جمعه دماوند بدلیل فرصت بوجود آمده، به دیکتاتوری رژیم پهلوی اشاره و اظهار داشت :وجود دیکتاتوری شدید در رژیم پهلوی موجب اذیت و آزار بسیار فراوان مبارزان و انقلابیون می شد و دانشگاه که همواره کانون فعالیتهای سیاسی و انقلابی بود، بیش از همه در معرض این آزارها قرار می گرفت.

همچنین حجت مداحی معاون دانشجویی فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیر فرهنگی اجتماعی واحد دماوند به ارائه گزارش از حوزه فرهنگی دانشگاه پرداختند.

مداحی ضمن تشکر از حمایتهای مسئولین شهری از دانشگاه اظهار داشت : جمع حاضر از دانشجویان فعال فرهنگی ، ممتاز علمی و جمعی از اعضا بسیج دانشجویی واحد هستند که از تعدادی از این عزیزان که مقامهای شاخص کشوری داشته اند،تقدیر خواهد شد.

معاون دانشجویی فرهنگی واحد دماوند افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با برگزاری جلسات منظم شورای فرهنگی و راه اندازی 7 کانون فعال دانشجویی، انتشار6 نشریه، برگزاری اردوهای فرهنگی، برپایی جشن های ازدواج دانشجویی،برپایی نماز جماعت در تمامی ساختمان های دانشگاه و ده ها فعالیت فرهنگی دیگر گام های بزرگی در زمینه اعطلای فرهنگی خود برداشته و به اخذ مقام های مهم کشوری و منطقه ای به ویژه در زمینه نشریات و اقامه نماز نائل آمده است.

در پایان این دیدار از دو تن از دانشجویان و یک نفر از اساتید واحد که حائز مقام های مختلف هنری در سطح کشور شده بودند، تقدیر شد. آقایان حامد توسلی در بخش خطاطی و سید اکبر سیدآزاد در بخش معرق و خانم فاطمه کریمی استاد گروه معماری در زمینه تذهیب حائز مقام برتر شدند.

برپایی نمایشگاه با همکاری بسیج دانشجویی ، برگزاری ویژه برنامه روز دانشجو با سخنرانی ریاست واحد و انجام پذیرایی ویژه در ساعت ناهار و همچنین در ساختمان های اصلی دانشگاه،نصب بنر و ارسال پیام تبریک برای دانشجویان از دیگر برنامه های دانشگاه در بزرگداشت روز دانشجو بود.

200/202

کد خبر: 710461

وب گردی

وب گردی