گلکسی اس 8 در دو مدل ۵.۷ و ۶.۲ اینچی عرضه خواهد شد

گلکسی اس 8 قرار است در دو مدل با ابعاد نمایشگر متفاوت عرضه شود، اما در مورد تفاوت مشخصات سخت‌افزاری اطلاعاتی منتشر نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، در حال حاضر اخبار متعددی در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است که شامل استفاده از حسگر اسکنر اثر انگشت اپتیکال و دکمه پاور لمسی در گلکسی اس 8 می‌شود.

حال خبر جدیدی منتشر شده است که طبق آن انتظار می‌رود گلکسی اس 8 در دو مدل عرضه شود. مدل اول دارای نمایشگری با ابعاد ۵.۷ اینچ است و مدل دوم از نمایشگری با ابعاد ۶.۲ اینچ بهره می‌برد.

جالب است بدانید در مقایسه با گلکسی اس 7 و اس 7 اج، ابعاد صفحه نمایش مدل‌های جدید اس 8 بیشتر خواهد بود. البته شایعاتی وجود دارد که طبق آن‌ها، هر دو مدل گلکسی اس 8 دارای نمایشگرهایی با لبه‌های منحنی هستند.

در کنار خبر عرضه گلکسی اس 8 در دو مدل، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ می‌خواهد در پرچم‌دار بعدی خود از بلندگوهای استریو استفاده کند. این موضوع زمانی جالب‌ می‌شود که بدانید آیفون 7 نیز از چنین بلندگوهایی بهره می‌برد.

اگرچه هنوز مشخص نیست آیا این بلندگوها توسط هارمان ساخته می‌شود یا خیر. هارمان کمپانی فعال در زمینه ساخت بلندگو است که به‌تازگی سامسونگ آن را خریداری کرده است. البته احتمال اینکه بلندگوهای استفاده‌شده در گلکسی اس 8 تحت لیسانس هارمان باشند، وجود دارد.

در گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است در گوشی‌های گلکسی از بلندگوهای ساخته‌شده توسط هارمان استفاده شود؛ اما نکته‌ای که در گزارش آمده است به اتفاق نیفتادن این موضوع تا سال ۲۰۱۸ اشاره می‌کند.

در حال حاضر سامسونگ این جزئیات را تائید یا رد نکرده است و باید منتظر بود تا اخبار بیشتری در مورد پرچم‌دار آینده کمپانی کره‌ای منتشر شود.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 710487

وب گردی

وب گردی