رییس واحد مشهد: دکتر میرزاده به خوبی از رهنمود های آیت الله هاشمی در جهت  پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده کرده است

عباس شیخ الاسلامی گفت: در گذشته هیات امنا و کمیسیون تشکیل نمی‌شد که خوشبختانه این مشکل از زمان مدیریت دکتر میرزاده به کلی مرفع شد و امروزه شاهد هستیم که هیات امنای واحد ها به صورت منسجم کار می‌کند. بعلاوه حضور رییس دانشگاه در واحد استان ها ودر جمع اساتید و دانشجویان بسیار تاثیرگذار بود.لازم به ذکر است که ایشان به خوبی از حضور و رهنمودها و پتانسیل‌های آیت‌الله هاشمی در جهت پیشبرد اهداف استفاده کرده که این مورد نیز نقطه روشنی از عملکرد ایشان در دوران مدیریتشان است.

دکتر عباس شیخ الاسلامی،رییس واحد مشهد دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به فعالیت های دکتر میرزاده در دوران حضور در بازسازى مناطق جنگى و دولت سازندگى به ایسکانیوز گفت: دکتر میرزاده در دوران حضور در ستاد بازسازى مناطق جنگ و حضور در سازمان برنامه و بودجه و همچنین بحث‌های پژوهشی و تحقیقاتی سابقه درخشانی دارد و به همین خاطر در دوران مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی، این محموعه علمى در جایگاه اصلی خود قرار گرفت.
وى افزود: تلاش دکتر میرزاده بر این بود که به دانشگاه آزاد یک جنبه علمی و پژوهشی بدهد و دانشگاهی را که هر روز شاهد افول بود را مجددا احیا و مشکلات آن را رفع کنند.
وی افزود: از ابتکارات او در دوره مدیریت جدید دانشگاه می توان به طرح تجمیع اشاره کرد که بسیار موفق بوده است و همچنین طرح بزرگ ساها که موجب اتصال و ارتباط آزمایشگاه‌ها به یکدیگر بود که باعث شد تا بتوانیم از آزمایشگاه‌ ها به درستی استفاده کنیم. همچنین تفیض اختیار به مدیران که کارآن ها را آسان کرد و موجب شد تا تصمیم‌گیری‌ها استانی شود.

وی عنوان کرد:در گذشته هیات امنا و کمیسیون تشکیل نمی‌شد که خوشبختانه این مشکل از زمان مدیریت دکتر میرزاده به کلی مرفع شد و امروزه شاهد هستیم که هیات امنای واحد ها به صورت منسجم کار می‌کند. بعلاوه حضور رییس دانشگاه در واحد استان ها و حضور در جمع اساتید و دانشجویان بسیار تاثیرگذار بود.لازم به ذکر است که ایشان به خوبی از حضور و رهنمودها و پتانسیل‌های آیت‌الله هاشمی در جهت پیشبرد اهداف استفاده کرده که این مورد نیز نقطه روشنی از عملکرد ایشان در دوران مدیریتشان است.

رییس واحد مشهد خاطر نشان کرد: دکتر میرزاده در سخت‌ترین زمان و در دوره ای که دانشگاه با بحران مواجه بود مدیریت این مجموعه را پذیرفتند. ایشان در دورانی مدیریت را پذیرفتند که شرایط اقتصادی سخت و دشوارى براى دانشگاه وجود داشت اما دکتر میرزاده با راه اندازی تولیدات اقتصادی دانش‌بنیان که به نوعی اقتصاد مقاومتی محسوب می شود موجب قطع وابستگی به شهریه شد که این مورد نیز یکی از تفکرات مثبت ایشان است.

وی در خصوص تولیدات علمی دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در تولیدات مقالات علمی رشد بسیار خوبی داشته است و این مساله مدیون دانشگاه، اساتید و دانشجویانی است که در حوزه پژوهش عملکرد خوبی دارند.
وی در پایان فعالیت های اقتصادی دانش بنیان را موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: فعالیت در زمینه اقتصاد دانش‌بنیان با توجه به اینکه کار جدیدی است بسار سخت است زیرا دردوران رکود به سر می‌بریم و کارخانه‌ها با مشکلات مالی روبه‌رو هستند. اما به همت دکتر میرزاده و همکاری اعضای هیات علمی این کار حرکت خود را آغاز و بنیان‌های خود را پایه گذاری کرده است.

200/202

کد خبر: 710493

وب گردی

وب گردی