برپایی نمایشگاه آثار معماری دانشجویان واحد دامغان همزمان با روز دانشجو              

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی با برپایی نمایشگاه معماری، بخشی از توانمندی‌های علمی و پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند.                                            

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشکده فنی و مهندسی واحد دامغان با توجه به ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی برای دستیابی به نقاط مشترک علمی گفت: نمایشگاه عصاره معلومات و درون مایه علمی دانشجو را به نمایش می‌گذارد.

دکتر محمدجواد بایگی که در آیین افتتاح نمایشگاه آثار معماری دانشجویان این دانشکده سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: انجمن علمی دانشکده فنی و مهندسی دارالفنون واحد دامغان از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی مطرحی برخوردار است و نمایشگاه معماری، بخشی از توانمندی‌های دانش محور دانشجویان در این دانشکده است.

بایگی افزود: 16 آذر روز دانشجو را برای افتتاح این نمایشگاه انتخاب کردیم تا همراه با پاسداشت یاد و خاطر دانشجویان شهید آذر 1332 بتوانیم بخش کوچکی از طراحی‌های دانشجویان را در حوزه دانش معرفی کنیم.

رییس دانشکده فنی و مهندسی واحد دامغان تعداد آثار را 145 اثر از 112 دانشجو اعلام کرد و گفت: به منظور قدرشناسی از مقام و مرتبت دانشجویان در روز بزرگداشت دانشجو از 3 دانشجوی برتر در این نمایشگاه تقدیر خواهد شد.

200/202

کد خبر: 710503

وب گردی

وب گردی