دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزیده جشنواره رسانه ای ابوذر

دانشجوی دانشگاہ آزاد اسلامی واحد اردبیل در جشنوارہ رسانه ای ابوذر که به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، به عنوان نفر برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز،ازمیان بیش از 1100 اثر واصله به دبیرخانه جشنواره برابر ارزیابی کمیته داروران، فرهـاد یوسفی اردبیلی دانشجوی دکتری تخصصی ارتباطات واحد اردبیل در بخش تیتر جشنوارہ با اثر «سلفی با مقدسات» به عنوان نفر برگزیدہ انتخاب شد.

وی اظهار کرد: سنخیت ظریف و هـنرمندانه ای بین نام گذاری جشنوارہ با رسالت اصحاب رسانه وجود دارد.

فرهـاد یوسفی اردبیلی ضمن تقدیر از دست اندر کاران برگزاری جشنوارہ در استان اردبیل،تمام کسانی که با ارسال آثار رسانه ای خود در جشنوارہ مشارکت داشته اند را بخاطر توفیق بزرگ حضور در این حرکت ارزشمند، برندہ میدان آزمون دانست.

وی با قدر دانی ویژہ از طراحان این برنامه در ستاد مرکزی و سازمان کشوری بسیج رسانه بیان کرد: ابوذر غفاری که از صحابه و بلکه دوستان پیامبر اسلام (ص) بود و در آزمون دیگر در کنار و خدمت حضرت علی (ع) دین داری خود را به اثبات رسانید، نماد عدالت خواهـی و مساوات طلبی در تاریخ می باشد.

وی ایستادگی و مقابله با آنهـایی که در پوشش دین و بنام دین مرتکب فساد می شدند و درحقیقت بنام دین تیشه به ریشه اسلام می زدند را بارزترین خصوصیت ابوذر غفاری دانستهـ، و افزود:پیوند ظریف و مقدسی بین نام گذاری جشنوارہ رسانه ای با رسالت صاحبان قلم و اصحاب رسانه در شرایط کنونی وجود دارد.

گفتنی است مراسم اختتامیه این جشنوارہ با حضور مقامات استانی و کشوری و اقشار مختلف مخصوصا اصحاب رسانه پانزدهـم آذر در سالن ولایت سپاہ استان برگزار شد.

کد خبر: 710580

وب گردی

وب گردی