نشست صمیمانه هیأت رئیسه با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در روز دانشجو

به بهانه بزرگداشت روز دانشجو هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی در نشستی صمیمانه با دانشجویان، در سالن اجتماعات شهید مطهری ( دانشکده فنی و مهندسی ) به بحث و گفتگو نشستند.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست دکتر بهروز میرزا رئیس این واحد دانشگاهی ضمن تبریک روز دانشجو ، این روز را روز شهادت دانشجویانی که همواره صدای آزاد اندیشی، عدالت خواهی، وطن دوستی و استکبار ستیزی ملت بوده اند، عنوان کرد.

وی گفت : نقش دانشجو یک نقش تاثیرگذار و کلیدی در تمامی جوامع است و در تمام دنیا دانشجو را صاحب فکر و اندیشه نو دانسته و در تحولات اجتماعی ، قشری پیشرو و پیشگام می‌دانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به حضور چشمگیر دانشجویان در صحنه های دفاع مقدس به عنوان فرماندهان نیروهای دفاعی تاکید کرد: این حضور تا امروز ادامه دارد و دانشجویان هنوز هم همان نقش های کلیدی را در صحنه های مختلف اجتماعی، عقیدتی، فرهنگی، علمی و اجرایی کشور بر عهده دارند.

در این نشست صمیمانه، دانشجویان در خصوص دغدغه های خود از قبیل میزان شهریه ها، کیفیت تدریس برخی از استادان ، کیفیت غذای دانشجویی ، نحوه ارزیابی دروس توسط استادان ، نحوه کنترل ورود و خروج دانشجویان در دانشگاه ، وضعیت حجاب ، دربهای ورود و خروج ، و ... سخن گفتند و پرسش های خود را مطرح کردند و مسئولین حاضر به آنها پاسخ دادند.

همچنین پرسش هایی در خصوص رتبه های بین المللی واحد کرج توسط دانشجویان مطرح شد که رئیس دانشگاه و معاون پژوهش و فناوری آن ها را پاسخ دادند. دکتر بهروز میرزا در توضیح رتبه های بین المللی که توسط واحد کرج کسب شده است گفت: سایت های اعلام کننده این رتبه ها سایت های معتبر جهانی هستند که با رصد اطلاعات دانشگاه های سراسر دنیا ، از قبیل تعداد مقالات ISI و تعداد ارجاعات به آنها ، تعداد طرح های پژوهشی استادان و .... طبق وزن بندی خاص در فرمول های ارزیابی قرار داده و سنجش می شوند ؛ سپس نتایج اعلام می شود . در این پروسه واحدهای دانشگاهی هیچ نقش و دخالتی ندارند .

200/202

کد خبر: 710598

وب گردی

وب گردی