لنوو سالیانه حداقل 12 ماژول جانبی برای Moto Mods عرضه می کند

خرداد ماه امسال کمپانی لنوو دو مدل جدید از تلفن های هوشمند خود با نام Moto Z و Moto Z Force معرفی کرد که با وجود شباهت ظاهری، مشخصات سخت افزاری تقریباً متفاوتی را ارائه می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آنچه که این دو موبایل را خاص می کند، قطعات جانبی ماژولاری به نام Moto Mods است که به وسیله آهنربا به پشت بدنه متصل شده و قابلیت های جدیدی را به آنها می افزاید.

نمونه هایی از این لوازم جانبی که تاکنون عرضه شده در قالب باتری های اضافه، پروژکتور، اسپیکرهای قدرتمند و ماژول لنز روانه بازار شده اند که تقریباً با وعده مدیران از نظر تعدد عرضه مطابقت دارد.

اما حالا به نظر می رسد لنوو استراتژی خود را ارتقا داده و خبر می دهد که از این پس سالیانه حداقل 12 ماژول جانبی جدید برای موبایل هایش عرضه خواهد کرد.

لازم به ذکر است تاکنون برخی دیگر از شرکت ها مانند ال جی، موبایل هایی ماژولار روانه بازار ساخته اند که البته هنوز به قالب تکامل یافته مورد نظر مصرف کننده نرسیده و تقریباً نایاب هستند.

شواهد نشان می دهد مدل تجاری موتو در حال حاضر بهترین گزینه بازار است و ایده عرضه لوازمی که حتی می توانند بهره مندی از واقعیت افزوده را نیز به ارمغان بیاورد، می تواند Moto Z و Moto Z Force را به یکی از ایده آل ترین موبایل های این صنعت تبدیل نماید.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 710625

وب گردی

وب گردی