روزهای آخر قدرت یک رئیس جمهور در جشنواره فیلم یاس به روی پرده می رود

«خوشبختی پس از من»، «13 روز از اکتبر» و «آب سفید» در جشنواره فیلم یاس به نمایش درمی آیند.

به گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی «آب سفید» روایتی از رویای کودکانه پسر بچه 7 ساله آمریکایی است که در بخش بین الملل جشنواره یاس حضور دارد.
«آب سفید» داستان یک پسر 7 ساله سیاه پوست را در سال 1963 آلاباما روایت می کند که در غرق رویای نوشیدن آب از چشمه ای است که فقط مخصوص سفید پوستان است.
این فیلم به کارگردانی «راستی کاندیف» است که فیلمنامه آن را «مایکل اس بندی» و «اریک استین» مشترکا نوشته اند.
«آب سفید» محصول کشور آمریکا است و تهیه کنندگی آن را راستی کاندیف و داوین جانسن کوچران بر عهده دارند.
«اریک استین» و «راستی کاندیف» به ترتیب برای نوشتن و کارگردانی این فیلم در سال 2015 نامزد بهترین فیملنامه و کارگردانی تلوزیونی شده اند.
«راستی کاندیف» علاوه بر کارگردان، نویسنده و بازیگر سینما و تلوزیون نیز است وی تحصیلات خود را در رشته روزنامه نگاری از دانشگاه لویولا و فلسفه ادیان از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی انجام داده است.
چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از 22 تا 26 آذر ماه در شهر رامسر با حمایت سازمان سینمایی و مشارکت استانداری مازندران برگزار می شود.


نمایش آخرین روزهای قدرت رئیس جمهور به جشنواره یاس آمد
«13 روز از اکتبر» به کارگردانی کارلوس مارکز مارست که به موضوعی سیاسی یم پردازد در میان دیگر آثار بخش بین الملل جشنواره یاس رفابت می کنند.
فیلمنامه «13 روز از اکتبر» را «راجر دنیس» و «آلفرد پیرز فراگاس» مشترکاً نوشته اند و پاسکال گایگنی موسیقی این فیلم را ساخته است.
«13 روز از اکتبر» محصول کشور اسپانیا با زمان 96 دقیقه در سال 2015 ساخته شده است.
این فیلم در سال 2016 جایزه بهترین فیلم تلوزیونی با عنوان جایزه گائودی را کسب کرده است.
کارلوس مارکز مارست متولد و آموزش دیده بارسلنای اسپانیا می باشد و او کارگردان، نویسنده و تدوینگر است. تجربه حرفه ای او شامل رزومه ای طولانی به عنوان تدوینگر در فیلم و تلوزیون در پروژه های مختلف است.
«10000 کیلومتر» (2014) و «روبان زرد» (2012) از جمله آثار این کارگردان است.
چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از 22 تا 26 آذر ماه در شهر رامسر با حمایت سازمان سینمایی و مشارکت استانداری مازندران برگزار می شود.

پای بیماری سرطان به جشنواره یاس باز شد
فیلم سینمایی «خوشبختی پس از من» روایت مادری است با چهار فرزند خردسال که ناگهان متوجه می شود به دلیل سرطان تنها چند ماه فرصت زندگی دارد. تنها چیزی که فکر او را به خود مشغول می دارد شادی و آینده فرزندانش است .
این فیلم به کارگردانی «یکولاس کوچه» و نویسندگی مشترک «کلیر لِمارِچال» و «ماری لائوره پیکات» ساخته شده است.
فیلم سینمایی «خوشبختی پس از من» محصول کشور فرانسه است که کلیر لِمارِچال تهیه کنندگان آن است و در سال 2016 تولید شده است.
نیکولاس کوچه کارگردان، نویسنده و بازیگر فرانسوی متولد 23 اگوست 1962 در لیون فرانسه است که آثاری چون «شانس مجدد» (2011) و «فرشتگان تصادفی» (2002) را کارگردانی کرده است.
چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از 22 تا 26 آذر ماه در شهر رامسر با حمایت سازمان سینمایی و مشارکت استانداری مازندران برگزار می شود.

501500

کد خبر: 710667

وب گردی

وب گردی