کواکبیان: در مجلس از فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می کنیم

نماینده منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سایر دانشگاه‌ها بسیار بهتر است و برتری دارد گفت: ما در مجلس از فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی هم حمایت می کنیم.

مصطفی کواکبیان، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با تاکید براینکه خوشبختانه فعالیت های خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده که توانسته این دانشگاه را در زمره مراکز علمی قوی کشور قرار دهد خاطر نشان کرد: گسترش تحصیلات تکمیلی و اخذ رشته‌های مورد نیاز ، تلاش در راستای درآمدزایی و ایجاد پروژه‌های اقتصادی، ارتباط صنعت و دانشگاه، ارتباط علمی و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های معتبر خارجی از مهمترین استراتژی هایی است که توانسته دانشگاه ازاد را در رتبه خوبی هم در کشور و هم در سطوح جهانی برخوردار کند.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد توانسته در گسترش رشته ها،فضای فیزیکی و بستر های پژوهشی دانشگاه، راه‌اندازی، تجهیز و تجمیع آزمایشگاه‌ها و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی از اقدامات مطلوبی را صورت دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: ضوابط و معیارهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله امکانات و تجهیزات به خصوص در نسبت استاد به دانشجو از سایر دانشگاه‌ها بسیار بهتر است و برتری دارد.

کواکبیان در پایان تاکید کرد: برای ما حمایت از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی،به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان مهم است و برای عبور از چالش‌های فراروی دانشگاه، حمایت‌های قانونی و تعامل سازنده مسئولان مثمر خواهد بود.

204/200

کد خبر: 710718

وب گردی

وب گردی