تقدیر از دانشجویان نمونه واحد رودسر و املش به مناسبت روز دانشجو

رئیس واحد رودسر و املش گفت: وقایع تاریخی 16 آذر سال 1332 سرآغاز جنبش دانشجویی در کشور بوده است، این روز فرصتی مناسب برای تکریم و پاسداشت مقام و منزلت دانشجویان و هویت بخشی به رسالت و حماسه ماندگار آنان محسوب می شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ اسماعیل کاظم پور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو ضمن خیر مقدم به مسئولان محترم شهرستان اظهار کرد:« 16آذر روز دانشجو تبلور اراده ملی، آگاهی و پیشگامی دانشجویان در عرصه مبارزه با استعمار، ظلم و بیداردگری است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه شهرستان رودسر بیان کرد:دانشگاه باید سیاسی و انقلابی باشد و انجمن های اسلامی و انقلابی توسعه یابند و با همکاری همدیگر برنامه های مفید را عملیاتی کنند.

وی ضمن تقدیر از دانشجویان خلاق جهت برپایی نمایشگاه هفته پژوهش افزود:دانشجو باید پژوهشگر و با ایمان باشد و اکنون که دشمن با جنگ نرم نسل جوان را نشانه گرفته است باید دانشگاهیان در ترویج فرهنگ کوشا باشند.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه شهرستان رودسر، جانبازی فرماندار و پور قاسم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر، اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای هیئت رئیسه و جمع کثیری از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش برگزار شد.

در پایان این مراسم از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

203/200

کد خبر: 710794

وب گردی

وب گردی