حضور سرزده معاون سیاسی امنیتی استانداری به مناسبت 16 آذر  در واحد ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: هدف از این حضور تبریک 16 آذر و قدردانی از تلاش های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز؛ حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و ناصر خوش خبر فرماندار شهر ایلام در 16 آذر روز دانشجو به صورت سرزده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بازدید و ضمن تبریک 16 آذر به دانشجویان این دانشگاه با هیات رئیسه واحد ایلام دیدار کردند.

وی بیان کرد : دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند و امروز به برکت تلاش دانشگاهها و علم آموزی دانشجویان ایران اسلامی بر قله رفیع علم و دانش در منطقه تکیه زده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو گفت: حمایت ، همدلی و همراهی مسئولان اجرایی استان قابل تقدیر و نگاه بلند این عزیزان علاوه بر قوت قلب برای مسئولان دانشگاه باعث گشایش در مشکلات آموزش عالی استان شده است.

شهریار عباسی تصریح کرد: توسعه استان ایلام نیازمند دانشجویان متعهد و متخصص می باشد که با تلاش مر اکز آموزش عالی استان این مهم صورت می گیرد.

وی گفت: تاکنون بیش از 25 هزار دانشجو که اکثرا بومی ایلام هستند از دانشگاههای آزاد اسلامی استان ایلام فارغ التحصیل شده اند و قطعا نقش این عزیزان در توسعه استان بی بدیل است.

در این بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و فرماندار شهر ایلام به اتفاق مسئولان دانشگاه علاوه بر حضور در جمع دانشجویان از بخشهای مختلف دانشگاه بزدید کردند.

203/200

کد خبر: 710802

وب گردی

وب گردی