هفت گناه در گالری دنا

در الهیات مسیحی فهرستی از هفت‌گناه مرگبار ارائه شده و باور بر این است که ارتکاب هر یک از این هفت‌گناه مجازات آتش و خشم خدا را به همراه دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گالری دنا، نمایشگاه انفرادی عکاسی زهرا خرمی با عنوان «سندروم آکواریومی» درگالری دنا برگزار می‌شود.

موضوع پرداخته شده در نمایشگاه "سندروم آکواریومی" معرفی معصیت‌ها ادیان ابراهیمی نه به عنوان گناه مرگبار بلکه به عنوان میل و گرایش انسان است. آنچه این امور را در زمره‌ی گناهان قرار داده، و باعث بروز معضلات و مشکلات اجتماعی بسیاری شده، عدم برقراری و حفظ تعادل در پرداختن به هریک از این امیال هفت‌گانه است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است؛

گناه یا معصیت در ادیان ابراهیمی به معنای نقض اراده و قانون خداوند است. بسیاری از ادیان ریشه تمام معصیت‌ها را در گناهان اولیه می‌دانند. از آن جمله در الهیات مسیحی فهرستی از هفت‌گناه مرگبار ارائه شده و باور بر این است که ارتکاب هر یک از این هفت‌گناه مجازات آتش و خشم خدا را به همراه دارد. این گناهان عبارت‌اند از: تکبر، طمع، شهوت، حسادت، خشم، شکم پرستی و تنبلی.

این نمایشگاه روز جمعه ۱۹ آذر افتتاحیه و تا بیست و نهم در گالری دنا به آدرس؛ خ طالقانی. سپهبد قرنی. کوچه سوسن. پلاک۴ ادامه دارد.

502

کد خبر: 710831

وب گردی

وب گردی